Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der andre der får spammails som privatbeskeder?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop modtaget denne privatbesked i min indbakke - tydeligvis spam og en virkelig "elegant" oversættelse. Dum - men underholdende læsning.

Hej My Dear.
mit navn er gave, jeg var browsing i dag, så jeg kom på tværs af din profil her det sømme ligesom nogle ting rørte mig, jeg begyndte at få nogle følelser i mig, som jeg aldrig har erfaring i mit liv før, det er derfor jeg skriver til dig, jeg vil også gerne vide dig mere, og jeg vil have dig til at sende en mail til min e-mail adresse, så jeg kan give dig mit billede for dig at vide hvem jeg am.Here er min email adresse (gift.omuru@yahoo.co. uk) jeg tror, ​​vi kan gå herfra! Husk afstanden eller farve betyder ikke noget, men elsker spørgsmål en masse i livet) AM venter på din umiddelbare reaktion jeg elsker dig med tro og tillid. Miss Gave. kan du sende mig din e-mail også pls

(Gift.omuru@yahoo.co.uk)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har slettet lidt af hvert, tak for det.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Den slags får jeg næsten dagligt. Her er en hvor jeg igen går glip af en " god forretning " Hvis jeg ikke reagerer på den = 

Kære ven, Mit navn er Michael Erwin. Jeg arbejder med en finansiel hus her i Holland. Under mit sidste møde og undersøgelse af de bankkonti inden for vores bank, min afdeling fundet en hvilende konto med en enorm sum US$55,500,000.00, som blev deponeret af en sen Mr. Williams fra England før sin død. Fra vores undersøgelse havde han ingen pårørende til at kræve disse midler. Ifølge den nederlandske banklovgivning kun en udlænding kan stå som nærmeste pårørende, i betragtning af, at indskyderen var en ikke-hollandsk. Jeg har brug for din tilladelse til at stå som en partner i vores afdøde kunde, således at midlerne kan frigøres og overføres til din bankkonto med det samme. Ved afslutningen af ??transaktionen 40% vil være for dig og 60% vil være for mig og mine kolleger. Jeg arbejder stadig på det finansielle hus, og det er grunden til at jeg har brug for en anden part til at arbejde med. Jeg har i min besiddelse alle de nødvendige dokumenter for at få denne transaktion med succes. Yderligere oplysninger vil blive givet efter modtagelsen af ??dit hurtige svar. Også tage til efterretning, at denne transaktion er risikofri, alt jeg behøver er din ærlighed og tillid. Venligt svar mig med din private e-mail (for fortrolige årsager), så jeg kan give dig flere detaljer og forklare procedurerne i det forslag til dig. Bedes du venligst svare tilbage til mig på denne e-mail ( micheal.erwin@aim.com ) Venlig hilsen. Micheal Erwin.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får dem næppe dagligt gennem Amino vel?

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Du får dem næppe dagligt gennem Amino vel?

Nej jeg var ikke lige klar over det var det der var ment.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)