Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager - Bakke / sliske til små flasker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Vi har en lille udfordring på vores lager, hvor vi har små 10ml flasker i mange forskellige varianter.

Derfor søger vi lidt hjælp til hvor vi finder et smart system, som både er nemt at påfylde nye flasker, men også nemt at plukke fra.
Jeg tænker at hvis alle flaskerne lå ned på en lille bakke, med fald - så ville de selv trille frem efterhånden som de plukkes, og opfyldning ville så kunne ske fra bagsiden.

Men vi har omkring 3000 stk 10ml flasker fordelt på 200-400 forskellige varianter, og det er meget besværligt at have dem stående på en normal hylle.

Håber virkelig en her på Amino kan hjælpe :)

Dbh Brian

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Falstrup Vedligehold Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En plade bukket op i forkant og nedad i bagkant passende til de eksisterende hylder (ligesom et langstrakt skævt N) , så kan flaskerne ligge ned og rulle frem efterbehov, og så er der plads til varenumre på kanterne også. Afstandsstykker imellem og der kan være 2 plan på hver af de eksisterende hylder

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen,

Ja lige præcis - det ville være super smart/nemt. Men jeg tænker at sådan en løsning måske kan købes ? Jeg er vel ikke den eneste med det problem :)
Eller i så fald mangler jeg en som kan lave det for os.

Dbh Brian 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at smide en PM, vil godt hjælpe med at tegne lidt samt jeg evt også kan hjælpe med fremstillingen.

(Hvis du ikke finder en færdig løsning - Brug gerne kontakt formularen på min side i signaturen)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Falstrup Vedligehold Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jo der findes måske en færdig løsning, der er forskellige firmaer der handler med reol og lager løsninger. AJ-produkter er en af dem. Ellers kunne jeg måske arrangere nogen ingeniør-tegninger og en fil  så du kunne få det fremstillet hos en lokal "pladesmed".

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  GentlemensClub.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du skal have fat i er vel gennemløbsreoler - first in, first out.

Som Steen siger, findes der firmaer som beskæftiger sig det dette. Tag fx fat i dem som har leveret jeres nuværende reoler, og hør om de kan hjælpe.
 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)