Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til e-handel :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har nu gået og grublet over mit projekt rigtig længe, og har bestemt mig for at føre drømmen ud!
Det handler om at få hentet nogle varer fra udlandet, og få solgt her i landet.

Jeg har et par spørgsmål, som jeg håber nogle af jer lidt mere erfarne iværksættere kan hjælpe mig med. :)
Jeg vælger at køre det hele over e-handel. Jeg lægger ud med at køre mit eget produkt med eget brand på det, hvilket også er super, er stadig igang med hjemmesiden, så langt, så godt. Jeg ville dog gerne høre hvad folk brugte af forskellige steder til at køres deres side på. :)

Og så kommer det næste :) Hvordan får man handlen fra eget produkt, til et ''kendt mærke'', altså få lov til at handle med deres mærker.

Tusinde tak på forhånd

/Sebastian 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Malgodt.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Super at du gerne vil igang. For at kunne besvare dine spørgsmål, må du være lidt mere specifik.
Køre hjemmesiden på ? - Mener du hvilket shopsystem eller hvilket webhotel?
I forhold til dit sidste spørgsmål omkring kendte mærker - det kommer ofte meget an på hvem de "kendte mærker" er og hvad deres politikker er. Nogle gange kan du jo bare ringe og få en snak, men det er virkelig forskelligt fra brache til brache og fra mærke til mærke, så et entydigt svar kan du nok ikke få her desværre.

Hvis du skriver hvem de "kendte mærker" er her, så kan det jo være at der er nogen der kan sætte dig i forbindelse med nogen.

Håber du kan bruge det.
Mvh Kresten

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kresten

Den er ved at blive kigget på offline, jeg har ikke lagt den op på noget webhotel / Shopsystem endnu, det var lidt mere det. :)

Det var skam ikke fordi jeg havde brug for kontakt på nogen, endnu, det var bare mere proceduren, men ellers tusinde tak! :D

/Sebastian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)