Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Rabatklub - hvad kunne i tænke jer?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Mit navn er Niels og det er mig der er ansvarlig for at skaffe gode tilbud til rabatklubben her på Amino. Rabatklubben har før været gemt lidt væk, men har nu fået sit helt eget faneblad i menuen og jeg arbejder benhårdt på at skaffe så mange gode tilbud til vores PLUS medlemmer som muligt.

Lige nu har vi faste rabatter man kan benytte sig af samt gratis ting som e-bøger til download. Derudover har vi tidsbegrænsede super-tilbud, der løbende bliver udskiftet.

Eksempelvis har vi om et par uger et super stærkt tilbud på 149 kr. inkl. Forsendelse for bogen ”111 Tips du vil elske, hvis du er leder i en virksomhed” som er skrevet af Esben Mols Kabell og Anders Grønborg fra Lasertryk.dk. Sammen med bogen får man et gavekort til Lasertryk svarende til prisen på tilbuddet.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad i godt kunne tænke jer at betale mindre for. Hvilke ting kunne være interessante for jer at få rabat på i jeres virksomhed? Kunne vi lave rabatklubben om så den bliver bedre/sjovere/mere relevant for jer at bruge?

Alt feedback er velkommen! (bare det er om rabatklubben)

Fyr løs!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved at nogle tidligere herinde har snakket om fx fragt priser er noget der koster mange webbutikker en del, men tror det er svært at forhandle når man snakker mange små shops osv.

Dog et forslag jeg har hørt nævnt herinde :)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tak for dit svar

Jeg har faktisk haft kontakt med et par transport selskaber, men de er ikke meget for at give en generel rabat, da de siger prisen kommer an på antallet af pakker samt størrelsen. 

Jeg mener helt sikkert også det er relevant for Aminoerne, så jeg forsøger fortsat at finde nogen der er interesseret i at give et tilbud, måske der er nogen her på Amino?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke egen virksomhed, men hvad med rådgivning, ex revisor eller andet omkring økonomi

Måske computer, eller anden hardware? Software inden for den grafiske branche(Adobe)? Eller de store fra Microsoft.   Kurser?

mobilabonomenter eller internet. Transport / brændstof? Kontorartikler?

 Just my 7 cent 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det mig der ikke kan finde det, eller kan det virkelig passe at der ingen gode rabatter er på webdesign, programmering, hjemmeside opsætning m.m., i en rabat klub som Amino??

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paw

Vi har allerede nogle kurser, men måske nogle indenfor de emner du nævner som grafiker kurser etc. kunne være interessant.

God idé med software, det vil jeg kigge på!

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Vi har faktisk lige idag fået et super godt tilbud på en total løsning til web tv med sideopsætning og alting.

Men design og opsætning som sådan, har vi ikke endnu nej, det er også noget vi er på udkig efter.

Gode idéer! Keep'em coming!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

@kenneth
Det sker jævnligt der kommer tilbud op på både hjemmesider og programmering.
Måske man skulle opfordre til at tilbud bliver lagt op der...

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Pronto vil også gerne være med i rabatklubben med et godt tilbud til medlemmerne.

Jeg vil gerne høre nærmere om på hvilke præmisser rabatklubben kører.

mvh

Mette

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)