Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kunne bruge en deltidsmedarbejder?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Heey aminoer

Jeg er en frisk ung fyr på 23 år. Jeg har tidligere arbejdet som servicemedarbejder i Netto, iso, fona, Q8 i farum og salg af El-cigaretter. Da jeg arbejdet i Fona var jeg også med til at sælge da jeg havde en del viden om de varer som fona solgte. I Q8 fik jeg en stor erfaring inden for mersalg. Ud fra min tidligere beskæftigelser har jeg erfaret, at jeg netop er god til at bevare overblikket og være produktiv – selv under pres.


I 2007 afsluttede 10. klasse og gik herefter på HG med henblik på at komme i praktik som sælger eller speditør i en virksomhed. Da finanskrisen ramte mig på det tidspunkt kunne jeg ikke finde en praktikplads og jeg forsætte herefter på HHX i 3 år og afsluttede også denne eksamen i sommeren 2012. Jeg kunne desværre  heller ikke denne gang finde en praktikplads. Da jeg ikke ønskede, at gå ud i arbejdsløsheden forsatte jeg med uddannelsen som markedsføringsøkonom.

Mit studie er lige pt på standby, da jeg venter på svar fra eksamer. Jeg ville høre om der er nogen der muligvis kunne tilbyde mig et job som er studierelateret. Det kan både være inden for salg, speditions og marketing branchen. Lige nu er jeg igang med nogen eksamer både fra 2 og 3 semester. Når jeg bliver færdig med dem skal jeg 3 måneder i praktik i en virksomhed.

Håber jeg kommer til at høre fra jer. 

Navn: Daniel Risteski

Post og by: 2750 Ballerup

Email: Danielristeski@hotmail.com

Civilstand: Single

Fødselsdato: 15. september 1990

Kørekort: Personbil

Sprogkundskab:

Dansk:Skrift og tale

Engelsk Skrift 

Makedonsk:Skrift og tale

Serbokroatisk: Tale

Bulgarsk: Tale

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Har sendt dig en pm

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ADVARSEL -> STORSTILET BEDRAGERI

DE BEDRAGER OG DU BETALER - PAS PÅ!

Der er hér tale om en virksomhed der på alle måder handler udenom lovgivningen. Når de har fusket tilstrækkelige mængder penge fra folk, så går de konkurs og starter på ny. De har tydeligvis adgang til østeuropæisk arbejde, som de forsøger at sælge på forskellig vis.

Vi anvendte deres "Distribution-virksomhed" for et år siden, men ingen modtog det materiale som skulle have været omdelt. 
I ovenstående sag er der tale om et 6-cifret beløb og svaret fra "Von Bale" er meget ligetil; 'I kan jo bare anmelde os'… 

DE BEDRAGER OG DU BETALER!

ADVARSEL VEDR. NEDENSTÅENDE FIRMAER:

aupairs.se

aupairagency.dk

findaupair-findaupair.dk

aupairdenmark.com

bolig-job-plan.dk

ANDRE FOLK ADVARER LIGESÅ:

http://www.trustpilot.dk/review/lokaldistribution.dk?r=0&correlationId=692e2a8d-4ca5-4eab-9342-2206c189b46e

http://www.trustpilot.dk/review/www.aupairagency.dk

http://www.trustpilot.dk/review/www.aupair.se

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)