Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Tradetracker.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Go´Fredag.

Vi har igennem et stykke tid benyttet os af partner-ads, som vi har været ganske godt tilfredse med. Problemet er bare at de ikke har så meget i den branche vi er i. Derfor har vi undersøgt markedet, og har meldt os til hos Tradetracker.

Det var som sådan meget fint, og der kom hurtigt skillinger i kassen. Men, men, men Der er noget der ikke helt huer os.

Det viser sig at det vi tjener i Februar først kan udbetales den 15. April dvs. tæt 2 måneder fra nu. Det virker som ret lang tid til.

Derudover (sådan har vi i  hvert fald forstået det) har dem vi annoncerer for slet ikke betalt tradetracker endnu. De får først regningen efter en annonceringsperiode og så har det 2 uger til at betale. Det virker for os som den omvendte verden. (hvis man er rigtig uheldig kunne det vel tænkes at de annoncører slet ikke betaler regningen) Hos partner-ads eksempelvis indbetaler man et beløb først, og så kan der annonceres for det beløb.

Men spørgsmålet går egentlig bare på jeres erfaringer med Tradetracker gode som dårlige?????

Vi gider nemlig ikke smide en masse reklame på vores side som det ender med vi ikke får betaling for.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er meget normalt med den udbetalingstid. Det kører mange netværk med.

Om Tradetracker er gode eller dårlige, det ved jeg så ikke. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Tak for svar. Det er heller ikke så meget udbetalingstiden. Vi kan sagtens vente, og vi ser det som en slags opsparing.

Men det er er mere det potentielt problematiske i at annoncørerne, så vidt vi er informeret ikke har betalt endnu. Og derudover vil vi selvfølgelig gerne høre folks generelle indtryk af tradetracker.

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej praktikanten86,

Har lige forsøgt at få fat på dig på mobilen og vi har også skrevet på mail, men du får også et svar her da du har flere spørgsmål.

1. Mht. udvalg af programmer, så er du altid velkommen til at sende os en øsnke liste og så skal vi nok forsøge at få dem ombord. Dog vil du nok altid komme til at få svært ved at få store som små annoncører til at lade dig køre deres annoncer med dit valg af niche. Dog vil du finde det meget lettere med dit nye site og her har vi også mange flere programmer som passer til siden.

2. Betalings standardren inden for branchen er løbene måned +45 dage, hvis du begynder at arbejde i udlandet vil du også opleve at det er meget mere udbredt end i Danmark. Det er også de vilkår som de annoncører du arbejder med er sat op med. Dog arbejder vi mod at få flere kunder over på forudbetaling eller at vi kan sende dem regninger hver 14 dag sådan at vi kan udbetale hver 14 dag. Vi vil gerne have at affiliates får deres penge så hurtigt så muligt, så de kan bruge dem på at skabe mere trafik og derved flere salg til vores annoncører, på den møde tjener vi alle flere penge.

3. Grunden til at de annoncører som du arbejder sammen med ikke har betaling din indtjening er at vi ikke har sendt dem en regning. Vi samler alt til dem når måned er slut i henhold til aftale om løbene måned +45 dage, de gennemser alle salg/leads og fjer eks. returordre. Når de inden for en aftalt periode har gennemset og godkendt alle salg/leads så sender vi dem en regning og derefter betaler vi vores affiliates.

4. Du nævner at det er den omvendte verden, men i mange brancher betaler man først når man har fået leveret et produkt. Men man skal selvfølgelig stole på hinnanden og der kan selvfølgelig opstår situationer hvor en annoncør ikke betaler, hvis de ikke gør det så gør vi alt i vores magt for at få betalingen og i sidste ende vil vi sende regningen til inkasso.

5. Feedback fra affiliates, jeg glæder mig til at høre hvad aminoerne har at sige om os, men hvis du ønsker det så kan jeg også finde en 5-10 affiliates som du gerne må ringe op og spørge til hvordan de syntes at vi er som netværk.

Jeg håber at det giver dig svar, men ellers skriv igen eller fang mig på mail eller telefon.

Mvh

Nils

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils.

Tak for svar. Jeg sender dig lige en mail

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)