Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav om toiletfacililteter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer :-)

Jeg har med lys og lygte ledt efter et entydigt svar på følgende spørgsmål.

Jeg åbner en vinhandel, hvor jeg samtidig laver en lille vinbar, hvor jeg udskænker vin i åbningstiden, det hele foregår i et og samme lokale, derfor er mit spørgsmål: Hvordan er reglerne ifbm. med toiletfaciliteter for de kunder, der ønsker at nyde et glas vin i vinbaren? 

Jeg har ikke kunne finde noget entydigt på nettet, men jeg tænker på de små værtshuse, hvor der kun er toiletter, som alle kan benytte, dvs. både personale og gæster. 

Nogen der kan hjælpe med relevante oplysninger om dette?

Håber på hjælp :-)

Ha en fremragende dag :-)

//Henrik Eriksen

//Henrik Eriksen - PlusConcept

Salg. Promotion. Event. Marketing.

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke nogen, der besidder viden på dette område? 

Jeg søger selv på livet løs på nettet.

//Henrik Eriksen - PlusConcept

Salg. Promotion. Event. Marketing.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:
Men mit bedste råd vil da være, at kontakte fødevarestyrelsen, for de er vel i forvejen inde over, når du har spiritusbevilling, eller hvordan?

Spiritusbevilling er ikke fødevarestyrelsen, men derimod bevillingsnævnet,så det er to forskellige instanser. Jeg prøver at kigge i den tråd du har linket til. 

Tak for det :-)

//Henrik Eriksen - PlusConcept

Salg. Promotion. Event. Marketing.

Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej henrik Eriksen, jeg skal lige starte med at skrive at jeg overhovedet ikke kender reglerne omkring dit spørgsmål - Men har arbejdet med arbejdsmiljø på forskellige arbejdspladser i over 10 år og har af den vej lært at tænke kreativt - Tænker lidt over om du ikke kunne vende dit spørgsmål med forbrugerstyrelsen, der sidder jo også jurister som om ikke andet ville kunne svare på en henvendelse fra en forvirret (kunde) som har brug for at vide om der skal være toilet når man besøger et værtshus eller en vinbar? Håber at jeg har givet dig lidt indput som du kan gå vidre med.

Mvh. K.e.Jensen

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ringede til FVST og fik fat i en meget sød og rar dame, der kunne svare på mit spørgsmål :-)

Det klare svar på mit spørgsmål omkring kundetoilet ifbm. udskænkning af vin var at jeg godt kunne nøjes med 1 toilet til både kunder og personale, da jeg ikke havde et køkken, hvor der blev lavet mad. 

Og spurgte ligeledes om jeg ville få problemer med de kontrollanter, der kom, ifbm. ovennævnte spørgsmål, hvilket hun svarede klart nej til. 

Så hun har lige sparet mig for en masse penge :-) (og der er jo penge nok at bruge på en nyåbning)¨

Ha en fremragende dag! :.)

//Henrik Eriksen

//Henrik Eriksen - PlusConcept

Salg. Promotion. Event. Marketing.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)