Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken SaaS mangler du?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset om man har webshop, fysisk forretning eller om man driver virksomhed på anden vis, B2C/B2B og endda selvom man bare har sig et hobbyprojekt som man håber på vil vokse sig større med tiden, så er der altid en eller anden ting man synes lige ville have gjort noget trivielt meget nemmere. Og så er Software as a Service født.

Nogle leder efter et nemt og overskueligt regnskabsprogram - som kom Dinero.
Andre manglede let integration af abonnementsløsninger - så kom Chargify
Visse kunne ikke undvære Business Intelligence - og så kom Prediction.

Men hvad mangler du?

Jeg mangler et projekt at gå i gang med, og jeg vil gerne ramme et segment af brugere hvor andre end jeg selv kan bruge det. Og jeg vil gerne dedikere min tid til at gøre dagligdagen lettere for andre.

Så hvis du sidder og tænker "Hvor ville det være rart hvis det her kunne løses på anden vis" så er det din idè jeg mangler.

Intet er for småt, intet er for stort.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke nogen med nogle ønsker eller idéer til hvad der ville gøre deres hverdag nemmere?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at svare flabet, men: Hvad mangler du selv?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Absolut ikke opfattet som flabet, men det er faktisk et rigtig godt spørgsmål.

Jeg kunne godt tænke mig en service der kunne samle seperate webshop ordrer sammen fra samme (eller måske flere) pick'n'ship leverandører til en samlet ordre, således man kunne spare penge på fragten.

Som online shopper, oplever jeg ret ofte at pris eller sortiments forskelle fordrer mig til at handle flere steder, men at fragt samlet set kan blive dyrt, når man handler på den måde. Og jeg kan ikke være den eneste som gør sådan og som ønsker at den samlede fragtpris kunne reduceres.

Til gengæld er jeg klar over at lige netop sådan en service vil underminere indtægtsformen på pick'n'ship virksomhederne og så er der hele udfordringen i at få udvekslet oplysningen om den samlede ordre (men det er selvfølgelig løsbart).

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)