Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogger søges... - Du kan slet ikke lade være med at skrive om indretning og "hendes" verden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Til vores webshop søger vi en el flere bloggere, der har lyst til at være med til at teste vores vare og derefter blogge om dem på vores og egen blog (Hvis en sådan haves).

Vi kan ikke tilbyde dig en fyrstelig gage, men du få selvfølgelig lov at beholde de produkter du tester og skriver om.

Send gerne en PM, for nærmere dialog omkring et samarbejde. :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter lidt tilkendegivelser, kommer der her en beskrivelse af de produkter vi pt har i shoppen:

Vi har valgt at fokusere på covers til Iphone (4/5), Ipad og Macbooks - alle sammen med et feminint og eller unisex præg.

I foråret fortsætter vi med dette fokus, men forventer at udvide med:

- Div. accessories til telefonen (her under trådløse høretelefoner og gadgets til træning/løbeturen)

- Card slots

- Accessories til hjemmet ( her under lysestager og div. nips)

Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor lige pt i USA og har en blog om dette.

Har både Iphone og Ipad og vil gerne teste produkter og skrive om den på både jeres og min egen blog - hvis i har mulighed for at sende jeres produkter hele vejen til USA selvfølgelig!

Fra Viby J
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg vil rigtig gerne! Jeg har min egen blog. Skriv endelig en mail til kontakt@blog-annazacho.dk. Hvilken webshop er der tale om? På forhånd tak! :)

Fra Viby J
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh, nu så jeg lige hvilke produkter der er tale om - må hoppe fra igen, desværre.

Tilmeldt 1. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det stadig er relevant, men her er en blog der kunne være interessant tvillingernesmor.dk

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det vil jeg gerne. Skriv lige mere info til min mail: Simonhansenbusiness@gmail.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)