Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affilate side! - er jeg på rette vej?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at lave min første hjemmeside og jeg prøver at køre lidt Affiliatet ind over, men jeg er lidt usikker på om jeg gør det rigtigt?

Jeg bygger siden op omkring min interesse for whisky. Jeg har lavet skelettet for siden og skal nu have udfyldt alle sider med artikler. Finder søgemaskerne selv frem til siden efterhånden som jeg får skrevet mine artikler eller skal jeg gøre noget helt specielt i forhold til SEO?

Siden hedder www.whiskyen.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:
Finder søgemaskerne selv frem til siden efterhånden som jeg får skrevet mine artikler eller skal jeg gøre noget helt specielt i forhold til SEO?

Det at du har smidt et aktivt link herinde, er nok til at Google finder den. Du kommer den til at kende til siden, når en crawler triller forbi dit indlæg her.

Angående dine reklamer; Find nogen der er relevante i forhold til whisky. Er der ikke en webshop der sælger whisky? Jeg tror det er de færreste der vil læse om whisky, for derefter at tage et lån på op til en halv million - medmindre de er stærkt desperate efter de gyldne dråber.

Dine permalinks skal ændres. Gå ind i Indstillinger > Permanente links og tryk "navn på indlæg".

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Jonas.

Jeg er totalt enig i at reklamerne skal være relevante. Jeg ville bare være sikker på at jeg var på rette vej, at jeg satte reklamerne de rigtigt ind på siden osv.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

En pænere tema samt et simpelt logo fx fra Fiverr.com ville alene gøre at jeg havde langt mere lyst til at bruge tid på siden - Pt er dine reklamer heller ikke super placeret.

For det virker til at du har masser af fint indhold.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)