Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedring

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

men du kan ikke få besked ved nye indlæg uden at ha slået email til - og EN tråd kan jo give 30 svar = 30 emails om svar - og det vil jeg godt være foruden - så det er en god ide at man bare kunne klikke på en knap der fik den med i debatter du følger

Ja, det kunne være en ide. Problemet er bare, at jo flere ting man kan, des mindre kan folk generelt finde ud af.
Det jeg selv gør, er at jeg har en email adresse jeg bruger til Amino, som jeg ikke checker på min tlf.
Og den bliver sorteret over i en seperat folder på min computer og det fungerer godt.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Og den bliver sorteret over i en seperat folder på min computer og det fungerer godt.

Ja, mine bliver også lagt separat - men af en eller anden grund får jeg tre mails hver gang, så det ser lidt overvældende ud, indtil man har vænnet sig til det Big Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birte Andersen:

Martin Thorborg:
Og den bliver sorteret over i en seperat folder på min computer og det fungerer godt.

Ja, mine bliver også lagt separat - men af en eller anden grund får jeg tre mails hver gang, så det ser lidt overvældende ud, indtil man har vænnet sig til det Big Smile



Det lyder meget mærkeligt???
Prøv at skrive til support@amino.dk og forklar hvad der sker, så kigger de på det.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)