Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook aktieprogram

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer.

Jeg har tit tænkt på hvordan Mark Zuckerberg kan blive ved med at have aktiemarioteten i Facebook.Der er jo utallige gange blevet udstedt nye aktier i forbindelse med kapitatilførsel m.m.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe det er ham der har 51% af samtlige aktier er det også ham der styrer showet. Kom lige til at tænke på hvad en aktie i Facebook koster i dag ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, tak for dit svar - det var jo bare ikke et svar på spørgsmålet ;-)  der har jo været rigtig mange aktieudvidelser undervejs i facebooks ekspansion, er der nogen der ved hvordan M.Z. har kunnet blive ved med at have marioteten ??

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk ikke MZ har mere end 25 % af aktierne. Men han er nok den som har flest af alle. Ret mig hvis jeg tager fejl.. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Kom lige til at tænke på hvad en aktie i Facebook koster i dag ?.

Den ligger til ca. 65$.. SÅ den er steget meget det seneste år!

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hensel:
Jeg har tit tænkt på hvordan Mark Zuckerberg kan blive ved med at have aktiemarioteten i Facebook.Der er jo utallige gange blevet udstedt nye aktier i forbindelse med kapitatilførsel m.m.

Hej,

Man kan have størstedelen af stemmerettighederne i et selskab, selvom man kun ejer en lille del af et selskab. Dette gøres ved hjælp af flere aktieklasser. Nu ved jeg ikke hvor stor en del af Facebook Mark Zuckerberg ejer, men han kan f.eks. eje nogle aktier, der har flere stemmerettigheder end de resterende aktier og på den måde have magten i selskabet.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Møller:
Jeg tror faktisk ikke MZ har mere end 25 % af aktierne. Men han er nok den som har flest af alle. Ret mig hvis jeg tager fejl.. 

Ja har lige undersøgt sagen. Og der står = Han er med sine 20,7 procent af selskabet aktier Facebooks største aktionær.

Så eneste grund til at han bestemmer er at de andre aktier er spredt på så mange, deriblandt egne medarbejder.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

korrekt ved aktieudvidelser forsvinder jo MZ som majoritet i antal aktier - denne siger 28,2% men behøver ikke være nyeste http://whoownsfacebook.com/  MEN - facebook har a og b aktier og MZ har A aktier der i stemmekraft tæller for 10 b aktier og alle nye er b aktier så jeg mener MZ har lidt over 60% af stemmemajoriteten stadigt. Det vil dog altid være sådan i så store virksomheder, at a-aktierne vil være meget forsigtige med ikke at bare majorisere b aktier ned, så han er givet nødt til at lytte og styre med fornuft

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Møller:
Den ligger til ca. 65$.. SÅ den er steget meget det seneste år!

Så er her en rigtig god idè. Lav en Facebook konkurrence med Facebook Aktier. Det skal nok skabe omtale og kunder i biksen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)