Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på forretningsplan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke er hvorfor ikke gøre din uddannelse færdig, og starte lidt mere roligt på side linien ? ...

Kommer jeg ind på din side møder man en skrig grøn baggrund, et webcam billed og intet omkring at dette faktisk er på vej ind til en webshop.

Der er folk herinde der for ~2500 kr kan fixe dig en webshop sammen der er ordenlig ud, og et webhotel i starten koster ikke ret mange kroner om året + domæne.

Tror alene du med en ordenlig hjemmeside + lidt SEO optimering vil komme rigtig langt, kunne gøre det billigt + gøre din uddannelse færdig.

Men denne tanke er måske helt væk ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er desværre ikke muligt for mig at studere videre, så under alle omstændigheder skal jeg stoppe studiet meget snart..

Jeg ønsker ikke at skulle på kontanthjælp, men tænker at det er nu at det er det rigtige tidspunkt for mig at starte virksomheden op..

Jeg har ordnet forsiden og designet, men som jeg også har skrevet i forretningsplanen, så er det en MIDLERTIDIG hjemmeside med webshop :)

Jeg har lige overført min webshop til et webhotel hos en anden udbyder og jeg skal lige have fod på hvordan man laver hjemmesiden hos dem, derfor den midlertidige hjemmeside/webshop..

SEO hvad er det?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt konkret havde jeg nok personligt:

- Hvis du ikke selv har ordenlig erfaring med at opbygge en webshop kan det gøres for ~2000 kr og opefter, fx dem her. http://www.amino.dk/forums/t/217196.aspx#1433058

- Et dk domæne + webhotel ved Unoeruo eller lign koster måske 150 kr årligt eller deromkring, og vil sikkert fungere helt fint i starten indtil der kommer belastning.

- Et logo er der nogle gange tilbud på herinde til maks 500 kr.

Så har du pludselig en ordenlig webshop, et logo + unikt domæne samt hosting for ~2500 kr, der kan de fleste være med.

Hvis du så er villig til selv at smide timerne og lære lidt omkring søgeoptimering samt linkbuilding kan du komme rigtigt langt, og jeg vil tro du har et meget bedre udgangspunkt for at søge efter hjælp.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback, jeg vil kigge videre på det :)

Jeg vil dog alligevel tage chancen og søge investorer, man kan jo altid få et nej og det dør jeg ikke af, så tager chancen :)

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg beklager at måtte sige det, men jeg tror ikke det er godt at du satser på den måde. Jeg vil ikke gøre mig klog på om det kan blive til en god forretning en dag(tvivler nok på det), men det kommer i hvert fald ikke til at blive det på kort sigt efter min mening. Hvis det skal blive en levevej tror jeg du må forvente der går mange år før du kan leve af det. Så mit råd er at have det som hobbyprojekt indtil du har fået rimeligt gang i det.

Som jeg kan forstå på din forretningsplan søger du 150.000. Hvis du tjener 100kr på et varesalg skal du sælge 1500 varer hvilket svarer til 4,1 varesalg pr. dag eller ca 123 pr. måned. Var det et salg du har haft i år. Der er godt nok lang vej.

Hvis jeg havde 150.000 ville jeg i hvert fald ikke turde kaste dem ind i dit projekt.

Så mit bedste råd er find et job eller noget uddannelse og start som fritidsprojekt.

MVH og held og lykke

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)