Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god App programmør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude. Jeg sidder med 2  idéer som skulle tjene et godt sum penge ind :)

Prisen på dem er vuderet 175.000 - 250.000,-  for at lave dem, hos de forskellige App programmøre. Prisen er simpelthen alt for dyr til mig. Dog er jeg villig til at lave en alternativ handel. F.eks at al indkomst der kommer fra Appen får du ( App programmøren ) et vis antal beløb ( i procent )

Du behøver ikke at have masser af erfaring, men dog regner jeg med at du kan lave en god App!

Skriv til min mail: Synexeu@live.dk for at høre mere.

Mvh Sebastian

Tilmeldt 28. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fået noget feedback - sidder som dig med en god ide til en app - men ingen programmør!

 

mvh

Alan

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg lige læst dit opslag og vi burde godt kunne lave en app til dig til noget billigere penge her hos social promotion, dog er vi ikke intrasseret i løse procent handler men kun kontante handler hvor betaler halvdelen inden og halv delen bagefter:) 

Men fortæl mig hvad den helt præcist skal kunne og så forhøre jeg mig lige i mit bagland om det noget vi kan gøre til den ønskede pris. hvad er det maksimale budget for produktionen af denne app bare så jeg har noget at gå ud fra? skriv tilbage privat når du læser dette:)

Mvh - Jesper Karlsen - Social Promotion 

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alan så lige du havde skrevet på samme opslag som mig. Fortæl mig nærmere om denne app, hvad den skal kunne og hvad bugdet er og så forhøre jeg mig lige nærmere omkring det. Skriv tilbage privat når du læser dette:)

Mvh - Jesper Karlsen - Social Promotion 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)