Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange kundehenvendelser vedr. telemarketingsopgaver

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Aminoer

Jeg er indehaver af www.Pro-Speciale.dk der arbejder med telemarketingopgaver og kurser til virksomheders medarbejdere.

Virksomheden er et enkeltmandfirma med en god service, som er endt ud i at der kommer for mange kundehenvendelser til at kunne assisterer alle på området.

Jeg har ca. 10-15 forespørgsler liggende fra kunder der gerne vil have et samarbejde op at stå vedr. telefonsalg, mødebooking osv. udover de kunder der i forvejen assisteres. De fleste er kommet via mund til mund metoden.

Det er ikke min tanke at ansætte phonere, men har overvejet at lave et samarbejde med nogle freelancere der arbejder hjemmefra eller et telemarketingfirma. Betalingen gives pr. møde/salg. Når et møde bookes af freelancer sender de mødedata til min mailadresse der videresender det til kunden, som kan tage ud og afholde mødet. I kontrakten med kunden har jeg tænkt at man kan skrive at møderne bookes af Pro-Speciale og samarbejdspartnere.

Er det en rentabel løsning eller hvorledes ville du gribe dette an?

Jeg er spændt på jeres meninger!

Mvh. Lasse 

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse, du skal være velkommen til at smide mig en mail på mw@undertrojer.dk 
- Har lidt feedback og lidt ting jeg gerne vil vende med dig :) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)