Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

småinvestorer via Facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,Jeg er i gang med at undersøge nogle ting ifm. med opstart af firma. Jeg kan ikke her nævne hvad produktet er da jeg ikke ønsker at den bliver "stjålet". Men det drejer sig om et wellness/sundhedsprodukt . Jeg har bestilt flere forskellige produkter(som kan det samme) hjem til test for at finde ud af hvilket der er bedst billigst og mest effektivt. Jeg har vist til venner , kolleger  sågar ifm. med et Kick-start møde i min A-kasse og alle uden undtagelse har været begejstrede for produktet og det produktet kan. Faktisk sagde kontaktpersonen i A-kassen at jeg skulle prøve at introducere det for deres HR afd. da denne A-kasse går meget op i deres medlemmers og ansattes velvære.

Nuvel! Men jeg har hørt om folk der har fået alm. mennesker til at lægge penge i småfirmaer eller iværksætteres ideer , for at de så kunne blive i stand til at starte op med et lager og hvad der ellers skal til for at starte op.Min ide er at personer som kunne være interesserede indbetalte et mindre beløb på min firmakonto som et "lån" som derved gav fortrinsret til køb af varen når der var et fysisk lager og firmaet var kickstartet. Det indbetalte beløb ville derved blive fratrukket varens pris . Eksempel: hvin man indbetalte 100kr og varen kom til at koste 500kr , skulle man så kun betale 400kr. Det er altså en form for forudbetaling på et produkt som man ville være interesseret i at blive lanceret på det danske marked

Er der nogen der ved  eller kender til hvordan man forholder sig til dette og hvordan man bærer sig ad, så den ide jeg har kan komme ud over stepperne.

Vil blive rigtig glad for noget respons 

hilsen 

Calzack

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Ase Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

der er noget der hedder crowdfunding, måske det kunne være en mulighed for dig, prøv evt. At Google det.

derudover hvis det var mig så tror jeg at jeg ville starte i det små, start med at køb et mindre parti hjem og sælg det, køb så et større etc. På den måde får du også testet marked. Start småt tænk stort.

Mvh Carsten, go weekend. 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg du har ret i , tusind tak! Er der nogen der har erfaring med det?

Med hensyn til det du siger , har jeg også tænkt på det , bestille et par "units" sælge og bruge fortjeneste til at købe flere. Min erfaring med det her projekt er at når jeg har talt med kollegaer  venner og bekendte om det , synes de at det er en rigtig god idé,  og jeg ville gerne have et lager , men har også mulighed for at "dropshippe" og tjene lidt på det til at starte med. Der ved spares et link som også er besparende for køber, med crowdfunding vil jeg være i stand til at købe et større parti og derved sætte salgsprisen ned som kun kan komme mine kunder til gode. Det kan alle vel kun være interesserede i.

Kommentarer ønskes!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)