Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webhotel når nøgleordne er Joomla! og erhvev?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi er et lille firma med vokseværk og vi er netop ved at omlægge vores webløsninger.

Vi har i den forbindelse besluttet at benytte Joomla! fordi det er open-source baseret og vi derfor ser mange styrker ved dette system.
Vores host pt. er one.com, men vi har fra flere sider fået at vide, at One ikke er den optimale host fordi de ikke er specielt joomla-venlige, de presser deres serverer til det yderste og de har en del downtime. Men hvad skal vi så vælge, når vi samtidig ønsker en fornuftig SEO?

Surftown køre med safemode ON, hvilket ikke er godt, desuden har jeg i dette forum, kunne læse mig til, at de også presser deres serverer i høj grad. Er gigahost det rigtige valg, eller er der også dér for meget lack og downtime?
Fordi vi er en virksomhed, og vi er afhængige af en velfungerende webløsning, stiller vi relativt store krav til udbyder, men det skal naturligvis også være økonomisk fornuftigt!

Håber i kan hjælpe og ser frem til jeres forslag.

Mvh.

Martin

ps. Som i kan se er jeg newbie i dette forum men glæder mig til at blive aktiv bruger herinde og forhåbentligt at kunne hjælpe andre fremoverSmile

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg har brugt gigahost i et par mdr. efterhånden og har ikke oplevet problemer med dem - endnu :-))

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Eneste minus ved gigahost er support som kun er per email og der kan godt gå lidt tid inden de svare.

Ellers er gigahost super til Joomla (jeg har rigtig mange joomla'er kørende på gigahost).

Jeg har blandt andet et joomla komponent + min egen kode i .htaccess filen til at styre SEO på mit website, hvilket er umuligt hos one (hvor jeg også har kunder på).

Belastningsmæssigt har jeg aldrig oplevet problemer hos gigahost (modsat de fleste andre).

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej ! Jeg har lige oprettet mit webhotet hos www.ungt.dk ! og de er nemlig sat op til JOOMLA , da jeg selv erigang med at udvikle mit eget site og skulle bruge joomla var dette en perfekt løsning, + at de vil med glæde hjælpe med tekniske spørgsmål da de har arbejdet med joomla i lang tid :)

75 kr om måneden er ikke så galt i forhold til hvilken kvalitet man får !

mvh Benjamin

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Velkommen til!

Jeg har flere joomla løsninger kørende hos internet123.dk på deres pro løsninger og er rigtig glad for dem... Serveren er stabil og supporten er i top, hvis du skulle få brug for den.

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har både været kunde hos Surftown og B-one.

Problemet ved disse discount udbydere er at deres nedetid simpelthen er for høj. Et godt ordsprog er "du får hvad du betaler for".

Hvis i stille krav til hosting og ikke kan leve med servicen er nede en gang i mellem, så er mit råd at skifte til en mere stabil host en de 2 ovenstående.. (det skal sige jeg intet ved omkring gigahost, så det skal jeg ikke gøre mig klog på)..

Jeg bruger selv Azero til de kunder som kræver en ordentlig oppetid.. Men selskaber som scannet, dandomain etc har også god ry for oppetid etc..

Men det er helt klart en prioriteringssag hvorvidt den enkelte webservice lider tab ved downtime..

- Daniel

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ligeså godt vende dig til safemode on ... mange af de der hacks der er lavet for at dårligt skrevne applikationer (Jomla og den slags ...) kan køre bliver nemlig afskaffet i den kommende PHP Version :)

 De webprojekter med bare en lillesmule anstændighed (f.eks. Jomla) er igang med at omskrive deres kode så den kan køre uden safe mode o.l. :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla virker fuldstændig perfekt uden safemode off og har gjort det længe. Det er kun hos dårlige udbydere at du får problemer pga. fejlagtige opsætninger af bruger og grupperettigheder typisk i forhold til ftp og apache.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt lige den her gamle artikel. Hvad ville valget stå på i dag? Jeg har også brug for et joomla webhotelmed mulighed for tilkobling af flere domæner på samme webhotel.

Har overvejet lidt web10, gigahost og surftown, men kan ikke rigtig finde ud hvad jeg skal vælge? Smile

 

VH. Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har webhotel hos gigahost.dk og hos RedHost.

Som Ronni siger, så er Gigahost ikke altid lige hurtige til at komme ud af starthullerne. Modsat er det et meget billigt webhotel, hvor de for en gangs skyld har formået at opbygge et simpelt og brugervenligt kontrolpanel, som man ikke behøver være nørd for at bruge.

Redhost er jeg også rigtig glad for. Deres servere og service er bedre, men man betaler også lidt mere om måneden.

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)