Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle erfaringer med miinto? Jeg høre nemlig, at..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. 

Jeg kunne godt tænke mig, at vide, om der er nogle af jer Aminoer, som har erfaring med miinto.

Jeg har nemlig hørt, at det ikke kan betale sig, de holder ikke deres aftaler og at deres koncept simpelthen ikke kan løbe rundt/gå op 

Kom med alt det i ved Smile

Mvh 
 

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omardk

Du kan jo eventuelt rette direkte kontakt til dem herinde, mener at deres founders er herinde :) (http://www.amino.dk/members/mr_4000_miinto.com/default.aspx)

Med et mindre kritisk kig på det, ville et investeringsfirma som Dawn Capital have investeret 6.Mill i et koncept der ikke kan løbe rundt/gå op?

Fra mit eget perspektiv, har jeg kun gode oplevelser derfra, men jeg er jo også blot et slutbruger, så kan ikke udtale mig om, hvorledes det er at være på den anden side af bladet, du kan ligeledes tjekke deres vurderinger ud på trustpilot.dk  

Med venlig hilsen
Jeppe
Agape Invest Aps

 

Fra Skødstrup
Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 24
Fra  borest ApS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vores butik har været på miinto i ca. 2 år - og til at starte med her det været OK. Men miinto har lige lavet om på deres kommision og gebyr - og det har jeg lavet et regnestykke på:

Med en omsætning på 100.000 ,- kr. (ca. 250 order) koster ALT ved miinto ca. 47.500,- (Kommision, årsgebyr, månedsafgift, og fragt) eller ca. 48% af omsætningen.

Med en omsætning på 200.000,- kr. (ca. 500 order) koster ALT ved miinto ca. 73.750,- eller ca. 37% af omsætningen.


Til sammenligning kostede det ca. 13% af omsætningen (ved ca. 200.000,- kr.) det første år vi var på, da der IKKE var fri-fragt samt en månedsgebyr.


Vi havde ca. 1.000 produkter på miinto´s side og i 2013 faldt vores juleomsætning med 70% i forhold til 2012. Så for os kan det IKKE betale sig mere at være på miinto.

Men det er jo HELT op til den enkelt butik og vurdere om det kan betale sig (men brug lige en regnemaskine INDEN du skriver under :-)

Karsten

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre, der har noget at byde på :-)

Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har også været med i mange år.. Men de glemmer helt at det er butikkers varerlager de lever af.. De har kun slut forbrugeren i hovedet..

Og så alt deres latterlige regler med billeder som kun må tages af deres egen fotograf osv.. Hvilket butikken også betaler for.

Så det kan aldrig betale sig at tilmelde sin butik der, det æder sig selv op i Kommision, photoshare, og fragt..

Og dem der arbejder der har absolut ingen sans for at varetage deres kunder ..

Konceptet var super i starten, men synd det ikke holdt!

Sjovt nok melder den ene butik sig ud efter den andenHmm Det siger da alt!!

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)