Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina (Aliexpress)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Københav
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvordan står jeg stillet hvis jeg importerer varer fra Aliexpress og vil benytte mig af Free Shipping , dvs China Post selvom det vil tage nogle ekstra dage.

Ville gerne se kvaliteten før jeg bestiller et stor parti, men i første omgang bestiller jeg som privat person.

Har lige købt fra Aliexpress for 900kr 

1) Hvad kan jeg forvente det kommer til at koste mig før jeg har produkterne i hånden i dk? (strømpe bukser)

2) Er der nogen som, har erfaring med at bestille produkter fra kina, i så fald hvad er den lettest, billigste løsning?

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

info.lennox:
Ville gerne se kvaliteten før jeg bestiller et stor parti, men i første omgang bestiller jeg som privat person.

Hvorfor købe et stort parti som privatperson? Du må ikke importere fra Kina med henblik på videresalg uden at være cvr- og importørregistreret :-)

Du kan tjekke toldsatser på skat.dk, så vidt jeg husker.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes du skal få læst lidt op på toldreglerne og importreglerne.

Den nuværende bestilling er under minimumsbeløbet, og du vil derfor ikke skulle betale told. Da du har valgt China Post, vil det være PostDKs opgave at kontrollere at din pakke rent faktisk indeholder det som der er deklareret på den. Det koster et fast beløb hver gang (se nærmere på deres hjemmeside), og du kan risikere at de holder din pakke tilbage indtil du sender dem kvittering på købet for at sikre at du får betalt den rigtige mængde told og skat.

Vær opmærksom på at de fleste der sender fra Aliexpress med vilje skriver forkerte deklarationer på. De gør det oftest for at hjælpe dig, men du kan komme godt og grundigt i klemme hvis det er større mængder det drejer sig om, og Staten for opfattelsen af at du prøver at snyde systemet.

Ved store forsendelser kan jeg anbefale dig at bruge Alibaba i stedet, da de formidler kontakt direkte til fabrikkerne.

Mvh Lau

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Københav
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det drejer sig ikke om et stort parti, tværtimod mange forskellige slags.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

der sker nok ikke det store ved at du importere dette med mange forskellige slags som privat person, men hvis told ud fra indhold fornemmer, at det er med videresalg for øje, så vil du få vanskeligheder, så overvej trods alt en IMPORTREGISTRERING som i linket - det kan man faktisk få ved at få CVR med KUN importregistrering og vente med moms. I min indholdsfortegelse som i signaturen kan du i 3. afsnit finde 4 links som alle fortæller lidt helt basalt om at starte en import fra Kina op hvis det har interesse

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

AliExpress er en detail forretning !
Samme som hvis du købte i USA, osv.

Når varen ankommer til dig som privat person i Danmark, så tager PostDanmark 200-250 i gebyr for at lave fortoldning, så skal du betale told og så Moms af hele beløbet, kostpris, fragt og told !

AliExpress er en hær af små firmaer som ligger produkter på AliExpress, når de så har solgt noget, så sender den mand ud og køber det, går hen i en anden bod of får det pakket og derefter til shipping boden og sender det.

Det er bare folk som yder en service til jer, ikke nogle som virkeligt har en butik og lager osv.

Fra Københav
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret!

Er du evt. bekendt med nogle producenter i Kina som, laver

-Strømpe bukser

-Sokker

VH Thomas

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Hvis du skal købe produktion, så snakker de i 10.000 erner per model per order.

Der findes masser af grossister i Europa som kan konkurer med små indkøb i østen.

Strømper er umuligt at konkurere med i Danmark, der er en hel mafia der smugler dem ind via Portugal og Spanien osv. derfor kan de sælge så billigt.

Jeg gør ikke i garment, der kan snydes for meget, så man skal virkeligt være om sig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)