Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af videoblog projekt med fokus på motivation

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Vium Inspires Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er 3.g elev på handelsgymnasiet i Viborg. Gennem de år har jeg lært utrolig meget om bl.a. motivation - både fra egne erfaringer men også bøger og artikler om psykologi. Den viden vil jeg sindssygt gerne dele med andre unge studerende. Jeg har planer om at lave videoer under forskellige emner, bl.a. skole, søvn, kost, sport og andet hvor et stærkt mindset er nøglen til succes. 

Det jeg virkelig godt kunne tænke mig, er noget feedback på mine videoer og projektet sådan generelt.

Her er et link til den første video: 

Tusind tak for hjælpen.

Niels Vium

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fint nok :)

Men husk have pæn baggrund næste gang..ikke noget med åbne skabe os!

Og står op og holde motivations-taler ;) 

Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Vium Inspires Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback!

Det var faktisk med vilje at jeg valgte at have et halvrodet værelse med åbent skab osv for at prøve at frembringe en form for empati hos seeren og give dem noget de kan genkende sig selv i (ikke for at de skal have ondt af at mit værelse er rodet, men fordi det er standard ung studerende at værelset ligner lidt en bunke møg af og til).

Vil helt sikkert tænke over det med at stå op.

Hvad synes i andre?

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Videofabrikken ApS Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels, det er mega sweet, du gør det mega godt. Du er meget motiverende at høre og se på - jeg er sikker på at jo flere videoer du laver jo vildere bliver det :-)

Jeg kan rigtig godt lige tanken om at du roder lidt i baggrunden pga. målgruppe osv. (ideen er god men tror den skal finpudses lidt) 

Et par ting: 

Kig mere i linsen/ webcam og ikke på dit eget billede på computer skærmen (ved godt det er svært men øvelse gør mester;-) 

Super fed lyd - virkelig godt. Men din stol knirker - prøv med en ny eller WD40 :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)