Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til dem af jer der driver restauranter/fødevarevirksomheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Fra  DataDogs Skrevet kl. 05:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har søgt og søgt på nettet uden svar så satser på et kloght hoved herinde kan hjælpe mig :)

Hvis man har en restaurant er det så tilladt at have en ovn stående natten over med mad i hvis temperaturen ikke overstiger 100 grader?

Er godt klar over gryder og pander er no go, men hvad med en ovn så længe den ikke banker derud af med 225 grader?

På forhånd tak.

Fra Gladsaxe
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra et madhygiejnisk synspunkt, er der jo ikke noget i vejen for, at du har ovnen kørende hele natten, så længe du husker graderne ved en evt genopvarmning af det du har haft i ovnen.

MEN! Rent praktisk, ville jeg lige tjekke med forsikringen, om der er dækning, hvis uheldet skulle være ude. Èn ting er, at du har opsyn med ovnen i løbet af dagen skulle der ske noget, noget andet er, at ovnen kører hele natten uden opsyn, uden at nogen kan gribe ind, hvis der skulle opstå et problem. Jeg tænker, at forsikringen nok ville betragte det, som værende selvforskyldt, hvis der opstod et uheld i løbet af natten og der ikke var nogen til stede til, aktivt, at gribe ind og afhjælpe problemet......

Happy cooking Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)