Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritisér vores forretningside:)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og to andre ønsker at lave en virksomhed, hvor vi tilbyder rådgivning til en bestemt branche af virksomheder. Denne type af virksomheder er typisk mindre virksomheder, som derfor ikke ønsker at investere i dyr rådgivning. Derfor vil vi tilbyde vores ydelser "gratis" mod at vi får halvdelen af besparelsen eller indtjeningen over en periode på tre år. (Betalt når f.eks. besparelser realiseres for virksomheden) Dette dækker vores løn og alle omkostninger til revisor, advokat og hvad der ellers måtte være af udgifter forbundet med vores ydelse.

Markedsføringsmæssigt er vi mere udfordret, da vi ikke har ret meget erfaring hermed og heller ikke umiddelbart har andre ideer end google og lave opsøgende salg. Umiddelbart kan vi ikke finde en liste over denne type virksomhed nogen steder.

Vi har alle tre forskellige former for erfaring inden denne branche og har derfor en del erfaring med forskellige muligheder for besparelser og indtjening.

Jeg er økonomiuddannet og har tidligere drevet egen virksomhed i mindre skala, så jeg har styr på administration, bogholderi, regnskab osv.

En anden er IT-uddannet og kan stå for den del.

Den tredje har kæmpe erfaring indenfor området.

Alt input og kritik modtages med kyshånd!

Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om jeg misforstår noget, men det er vel "bare" no-cure-no-pay modellen?
Der er der en del der i konsulent- og marketingsbranchen har forsøgt sig med det, men min opfattelse er at det svinder ind i udbredelse. 

Tre år er lang tid, og der kan ske rigtig mange ting, som kommer til at påvirke det, ligesom det i mange tilfælde kan være svært at måle tingene præcist nok.
Det er nok bedst at kunne overbevise kunden om ydelsens værdi og så handle på normal vis. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i styr på hvordan i præcis vil måle disse besparelser, 3 år er ret lang tid hvor der kan ske super meget for en virksomhed.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at I får meget svært ved at få en virksomhed til at være med på ideen om, at I skal ha' halvdelen af besparelsen/indtjeningen i en 3 årig periode.

Alt efter havd det præcist er i vil tilbyde virksomhederne, så er normen nok enten halvdelen eller den fulde besparelse det første år efter at opgaven/arbejdet er afsluttet.

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 37
Fra  www.miltersen.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

No cure no pay er en lidt risikabel måde at drive virksomhed på.

Især som nystartet.

I skal være helt sikre på, hvordan besparelsen måles, hvem, der måler den, hvornår og hvor tit den måles.

En kombination, hvor I får et behersket startbeløb kombineret med en besparelsesbonus vil give jer en mere sikker indtægt og vil måske også virke mere professionel på kunden. 

Markedsføringsmæssigt er det vigtig at I nøje udvælger, hvilke virksomheder I gerne vil have som kunder.

Netværk er den bedste form for markedsføring. Så sørg for at komme til at kende nogen, der kender nogen....

Venlig hilsen

Mads

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)