Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev jeg også Bidt af webshop ideen, ligesom mange andre!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Underligt nok har jeg altid ment at en fysisk butik er langt bedre end en webshop. Det kunne muligvis have noget at gøre med, mine venner og bekendte har butikker, kiosker m.v og jeg ubevidst er påvirket af.
Men heldigvis er mine øjne ved være herinde og research åbnede og jeg kan se hvor store muligheder en webshop giver i forhold til en almindelig butik.
Jeg har derfor tænkt lidt på kaste mig ud i det og har derfor kigget på nogle produkter som kunne være interessante at sælge.
Jeg har i starten tænkt mig sælge kun et produkt, men efter nogle beregninger kan jeg se profiten bliver kun  50kr før skat !
Umiddelbart synes jeg ikke det kan betale sig...
Dengang i startet, startet i med sælge et produkt og hvordan var profitten ? 
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogle produkter som ligger sig op af det produkt som du sælger, lad os sige at du sælger solbriller, så kan du jo også have brilleetuier, brillerens og klude til rens til salg i butikken. Tænk i produkter som understøtter dit produkt, og hvor du har mulighed for at have en god avance.

Hvis du kun har et produkt skal du i mine øjne være eneforhandler eller producent af dette produkt, ellers ville jeg nok handle et andet sted som virker mere professionelt med flere produkter på hylderne.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)