Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man faktisk bruge aminos freelancer service i stedet for forumet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle forsoeg paa at indhente tilbud bliver nu lukket med "Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp." men som jeg ser det er problemet at amino freelancer slet ikke kan bruges til de ting.

Lad mig tage et helt konkret eksempel med: http://www.amino.dk/forums/t/220394.aspx  

Umideltbart ligner det et spaende project, men der mangler en del information for at man for alvor kan tage hensyn til tilbudet, og her kommer problemet: Der er ikke noget freelancer forum, og dermed ingen mulighed for at give feedback, og faa yderligere beskrivelse af opgaven hvilket goer det umuligt at give et realistisk tilbud/overslag paa opgaven. Og ja man kan skrive direkte 1:1 med afsenderen, men det betyder jo at ingen andre kan se det der bliver skrevet, og dermed bruge den ekstra information til noget. Jeg vil tro at paa langt de fleste freelancer udviklingsopgaver ligger der ekstra information som man ikke kan se, forde afsenderen har vaeret noed til at sende det direkte til den der havde spoergsmaalet, i stedet for at laegge det ud til alle.

Og ja, jeg forstaar godt, at Amino goer det for at faa flere betalende kunder, men det er temlig uheldigt at de samtidig saenker brugbarheden af den service de saelger saaledes at den i praksis bliver ubrulig for mange tilbud.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er måske mig der ikke er for kvik, men på Amino Freelancer kan du stille åbne spørgsmål, som kan besvares af udbyderen og på den måde kan alle følge med.
Så udbyder kan skrive alt det de mener er vigtigt og freelancere kan spørge ind til de de mangler og alle kan se svar.

At der så er mange udbydere der ikke er gode til at forklare det de vil er en anden sag. Og derfor afviser dagligt udbud, der er for dårligt beskrevet.

Måske forstår jeg ikke dit indlæg, så må du forklare lidt mere.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kan man det? Der er rigtigt nok et "Har du spørgsmål til opgaven? Skriv det her:"  men det fremgaar ikke at disse paa nogle maade bliver offentlige.

Jeg har lige kigget 10 tilfaeldige freelancer opgaver  med mange bud igenennem, og ingen steder kunne jeg se nogle som helst spoergsmaal eller svar. saa et eller andet er galt. Om der er med interfaced, saa folk ikke bruger det ved jeg ikke. Jeg kan desvaere ikke selv teste det da alle spoergsmaal  kraever et Amino plus medlemskab. (Saa man kan byde paa opgaver,  men ikke stille spoergsmaal til dem. Hmmm).

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)