Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan beregner man Tolden i dette tilfælde ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennet

Jeg tør ikke sige om varekoderne bliver opdateret men et gør de sikkert. Derimod bliver toldsatserne ifølge SKAT ikke opdateret.  Vær i øvrigt opmærksom på at der på Evita står følgende:

FORBEHOLD:
Specielle toldforhold (som fx antidumpingtold, toldsuspensioner, toldpræferencer mm) fremgår ikke.
Varebestemmelser
(bogstavmarkeringer A - Å) kan i visse situationer mangle eller ikke være retvisende.
Disse oplysninger kan du finde i den webbaserede ToldtarifToldtariffen (Taric).

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Juice Kongen:

Grunden til jeg kommer i tvivl er pga bemærkningen, i vita.

Suppl. mængdeKvadratmeter (m2)



Det er blot til info omkring opgørelsen af varen. Det har som udgangspunkt ikke relevans for din toldberegning, udover at det ønskes oplyst ifb. med din indfortoldning. Det vil også være info, som vil blive brugt i værdisættelsen, såfremt din dokumentation underkendes.

Sagt på en anden måde - Skat bliver kede af det, hvis du oplyser mængden af stof i liter eller kg. Det ønskes oplyst i m2.

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Juice Kongen:

Grunden til jeg kommer i tvivl er pga bemærkningen, i vita.

Suppl. mængdeKvadratmeter (m2)



Det er blot til info omkring opgørelsen af varen. Det har som udgangspunkt ikke relevans for din toldberegning, udover at det ønskes oplyst ifb. med din indfortoldning. Det vil også være info, som vil blive brugt i værdisættelsen, såfremt din dokumentation underkendes.

Sagt på en anden måde - Skat bliver kede af det, hvis du oplyser mængden af stof i liter eller kg. Det ønskes oplyst i m2.

Tak Jacob, det kalder jeg for et brugbart svar :)

Og tak til alle andrr også 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)