Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du MUS?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt et godt produkt i stilling, synes jeg selv, men jeg har brug for lidt hjælp.

Jeg har etableret ny virksomhed hvor jeg tilbyder et værktøj der giver struktur på medarbejderudviklingssamtalen. Jeg har læst at op mod 80 % af private virksomheder vælger at afholde MUS, selvom det ikke er et krav. Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om jeres brug af MUS.

Afholder du MUS i din virksomhed? - og hvordan oplever du MUS?

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter MUS, men jeg har ikke fundet det tilstrækkeligt ift. de resultater som jeg ønsker.

Min oplevelse i en større koncern er, at der kan være utrolig langt fra kernen og til periferi. Derfor arbejder jeg med, at implementere "loops", som rent praktisk er løbende samtaler med medarbejdere. Det er tilsvarende MUS-samtaler, men meget mindre formelle og tager sjældent mere end 10-15 minutter. 

Det er løbende blevet implementeret, så har ikke nogle konkrete resultater til dig, udover at medarbejderne i højere grad agerer ift. virksomhedens værdier. Ligeledes er tidsforbruget til medarbejdersamtaler og problematikker begrænset, fordi de fleste ting bliver taget i opløbet. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)