Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Leman som Speditør ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Er der nogen herinde som anvender Leman som speditør på Sø- og Luftfragt ?

Ville meget gerne høre nogle erfaringer med dem. Jeg står overfor at skulle vælge ny speditør, og afventer lige nu tilbud fra Prime Cargo, da de blev bedst anbefalet. Men når jeg ser på f.eks. Transporteca, bonner Leman konsekvent ud som den billigste. Så indhenter også tilbud fra dem - og formentlig en tredje også for at være sikker på at vælge de bedste.

Men som sagt - nogen der kan anbefale / fraråde Leman ?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

De er mig bekendt dygtige, men jeg taler som branchemand :-)  Når du handler transport, så køber du somregel det samme produkt. Så længe transit og omlastning er den samme, så kan du fint sammenligne dem på prisen.

Omvendt bør du kunne presse din nuværende aftale, hvis du har kendskab til billigere priser. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth

Jeg bruger ikke Lehmann da de altid har været nogle af de dyre når jeg har spurgt på priser.  Har selv rigtigt gode erfaringer med Prime Cargo som er meget stærke på fragt fra Asien, men andre områder kan de ikke være med mht. priser.  

Hvad der er den bedste speditør for dig afhænger jo helt af dine behov, men pris er ikke nødvendigvis det eneste der er afgørende for om speditøren er god eller dårlig. Der er rigtigt mange faktorer at tage hensyn til men det kræver jo man kender lidt mere til dit behov.

Ravn

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle tilbagemeldingerne. Vi har meget forskelligt gods, og vil kræve afskibning af 2-3m3 hver eneste uge som konsolideringer, så det er mindst lige så vigtigt at de er gode og dygtige, som at de er billige.

Jeg får tilbud fra dem begge og vurderer.

Tak for feedback igen :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Så prøv også at få et tilbud fra Geodis Wilson og DSV.  De er begge ret så stærke på luftfragt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)