Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter sparringspartner - tilbyder gratis arbejde!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er

Jeg har siden jeg startede på gymnasium haft en målsætning om at starte egen virksomhed. Jeg er så privilegerede, at mit gymnasium har haft stor fokus på innovation og derfor har jeg fået en interesse for emnet. Derudover var Jonathan Løw ude og besøge mit gymnasium for at fortælle om blandt andet CSR, og det har styrket min interesse for specielt innovation  Jeg har brugt rigtig mange timer, på at søge efter information om alt, der har om entreprenørskab at gøre. Min krop og mit sind stræber efter at komme igang. Det er dog svært da jeg stadig er relativ ung (18 år) at blive taget seriøst. 

Jeg er så kommet på den ide at tilbyde min hjælp gratis til alle dem, som vil tage imod den. Det eneste jeg ønsker at have tilbage er bare noget sparring (jeg er meget nysgerrig). Kan selvfølgelig sende mit sparsomme CV hvis det lyster, men i hvertfald er jeg flydende i både engelsk og dansk. 

Håber der er nogle som vil tage imod tilbudet ellers så skriv gerne hvis der er flere spørgsmål.

Mvh.

Frederik

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du gerne vil vide? :)

Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig, at begynde at beskæftige mig med entreprenørskab og innovation. Altså jeg har læst og hørt så meget om det, men det med at rigtig få fingrene i dét, mangler jeg. Jeg ville gerne opleve hvordan det fungere i en virksomhed, hvordan de angriber problemer, som opstår og hvordan de hele tiden prøver at tænke nyt. Det er selvfølgelig et ideal, men noget i den retning i ihvertfald. :)

Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:57