Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter sparringspartner - tilbyder gratis arbejde!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er

Jeg har siden jeg startede på gymnasium haft en målsætning om at starte egen virksomhed. Jeg er så privilegerede, at mit gymnasium har haft stor fokus på innovation og derfor har jeg fået en interesse for emnet. Derudover var Jonathan Løw ude og besøge mit gymnasium for at fortælle om blandt andet CSR, og det har styrket min interesse for specielt innovation  Jeg har brugt rigtig mange timer, på at søge efter information om alt, der har om entreprenørskab at gøre. Min krop og mit sind stræber efter at komme igang. Det er dog svært da jeg stadig er relativ ung (18 år) at blive taget seriøst. 

Jeg er så kommet på den ide at tilbyde min hjælp gratis til alle dem, som vil tage imod den. Det eneste jeg ønsker at have tilbage er bare noget sparring (jeg er meget nysgerrig). Kan selvfølgelig sende mit sparsomme CV hvis det lyster, men i hvertfald er jeg flydende i både engelsk og dansk. 

Håber der er nogle som vil tage imod tilbudet ellers så skriv gerne hvis der er flere spørgsmål.

Mvh.

Frederik

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du gerne vil vide? :)

Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig, at begynde at beskæftige mig med entreprenørskab og innovation. Altså jeg har læst og hørt så meget om det, men det med at rigtig få fingrene i dét, mangler jeg. Jeg ville gerne opleve hvordan det fungere i en virksomhed, hvordan de angriber problemer, som opstår og hvordan de hele tiden prøver at tænke nyt. Det er selvfølgelig et ideal, men noget i den retning i ihvertfald. :)

Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige at tage den til toppen :)

Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige en sidste gang :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din krop og dit sind stræber efter at komme igang, med at blive iværksætter, så gør det dog! Du er 18 år og hvad så? Casper Blom stiftede sit første ApS som 17-årig og omsatte på første år for over 1 mio.

Jeg ved hvor svært det er et tage springet, og at man opfinder 10000 grunde til ikke at gøre det, men jeg ved også at man får det så meget bedre af at komme igang. (Jeg stiftede selv ApS som 19 årig).

Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fantastisk video! Jeg er bare af opfattelsen, at jeg ville være bedre tjent med at få nogle erfaringer før jeg springer ud i det. Derfor leder jeg efter en sparringspartner. For mig betyder pengene ingenting, jeg ønsker bare at se noget vokse og gå fremad. Jeg har nogle ideer, blandt andet indenfor uddannelsesområdet, som jeg selv synes er gode, men det kræver flere mennesker at komme igang med de ideer, føler jeg. 

Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Freddie

Ikke at jeg har en relevant baggrund for at blive iværksætter, men følte alligevel at det var noget jeg var nød til at prøve. Har haft masser af nedture (specielt når det stod rigtig skidt til), men også opture over forskellige tilfredse kunder som klart ville sprede www.joinsport.dk . Der ikke så svært, men du kommer til at få MANGE søvnløse nætter.  

Men smid en mail: joinsport@joinsport.dk

Linkedin: http://www.linkedin.com/profile/view?id=278828660&trk=hb_tab_pro_top

Facebook: https://www.facebook.com/joinsportDKE

Venlig hilsen

Simon Jensen

C/o joinsport

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Freddie. 

Jeg syntes det er godt og proaktivt at ville lære af andre. Det syntes jeg er bedre end at være 18, og så gå ud og lave alle fejlene. 

I stedet for at du søger her, mener jeg du bør sende en mail til specifikke virksomheder, hvor du gerne vil lære. Så udspecificerer du præcist for virksomheden hvad du gerne vil lave. Dette tvinger dig til at tage ansvar og sætte krav til din egen læring. 

Du skal ligeledes specificere hvad du kan give virksomheden som betaling for at tage dig i praktik.

Mvh

Uffe Aalborg

Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joinsport.dk,

Har smidt en mail! :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)