Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal til Silicon Valley men hvordan ved jeg at jeg ikke bliver snyndt af investorer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Min partner og jeg har fået lavet en prototype af vores projektet, som er en hjemme. Vi har selvfølgelig store planer, og vil derfor til Silicon Valley og finde investorer

Den prototype vi har lavet vil vi IKKE gå i luften med, da vi ikke føler den er 100% som den skal være. Under processen har vi lavet forbedringer til den version vi håber en investor skal være ind over. 

Vi ved at en investor tager flere procenter, hvis vi ikke kan vise trafik på siden - Det ikke hvad det skal handle om. Det skal handle om hvordan vi fastsætte værdien af vores virksomheder som vi har brugt rigtig mange penge på. Så for at finde frem til en procent en investor skal have er det noget med at tage værdien og dividere med det beløb han vil investere har jeg læst mig frem til. Ellers må en metode gerne hjælpe os. 

Hertil vil vi høre hvilke erfaringer i har med investorer iht. at indgå et samarbejde. Vil det fx være bedst at han betalte penge for at komme i virksomheden og så når server render tør for kapacitet så skal man bruge flere penge og derved flere procenter - Ellers vil det være en fordel og overhovedet muligt at sige en investor får flere procenter, men så skal han blive ved med at betale så frem man løber tør for serverplads og det er han/hendes opgave og skaffe kapital så frem vedkommende ikke selv kan længere.

Håber i kan hjælpe 

Mvh

Nicolaj J.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)