Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksamensbevis fra CBS

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Om 1,5 år bliver jeg bachelor fra Copenhagen Business School (CBS) og kunne godt tænke mig at se, hvordan et CBS eksamensbevis ser ud.. Er der en en venlig venlig sjæl, der har lyst til at tage et billede af sit eksamensbevis og sende mig det? Er man ikke tryg ved det kan man jo altid redigere og få navnet væk - og det vil ikke skade jer.. Håber meget at der en der vil hjælpe.. Please..

Er der et link eller lign?

Venligst UDELAD latterlige, skeptiske, mystiske, dumme og nedladende kommentarer! Save it! Jeg er træt af fordomme!! Venligst hjælp mig, ellers så tie!

I må MEGET GERNE sende beviset til bjarnejensen111@hotmail.com.

Tusind på forhånd..

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor spørger du ikke studiekontoret eller andet kontor på CBS? Siden de udsteder dem, må de da kunne vise dig hvordan de ser ud.

Går ud fra at det bare er en standard skabelon de bruger, trykket på specialpapir.

Mvh Carsten

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Trådstarter:

Og den anden dag var du interesseret i at forfalske eksamensbevis.
Tror du ærlig talt selv på, at nogen vil sende deres bevis?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg allerede gjort Carsten - de siger bare at man skal vente på at få den bliver sendt med posten når det er..

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nemt at forfalske ting. Hvis man er god til det. 

Men hold kæft det kommer til at bide dig i røven når det bliver opdaget, for det gør det.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Om 1,5 år bliver jeg bachelor fra Copenhagen Business School (CBS) og kunne godt tænke mig at se, hvordan et CBS eksamensbevis ser ud.. Er der en en venlig venlig sjæl, der har lyst til at tage et billede af sit eksamensbevis og sende mig det? Er man ikke tryg ved det kan man jo altid redigere og få navnet væk - og det vil ikke skade jer.. Håber meget at der en der vil hjælpe.. Please..

Er der et link eller lign?

I må MEGET GERNE sende beviset til bjarnejensen111@gmail.com (IKKE HOTMAIL)

Tusind på forhånd..

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fortæl hvad du vil bruge det til, så kan det være nogen er dumme nok til at sende et billede af deres til dig.. Fordi et eller andet skal du jo bruge det til, kan jo ikke bare være for at se det!

Hvis du bare vil se det, så kan nogen smide et billede op her og dermed ikke sende det til dig.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

De må også gerne smide et billede op her - I don't mind ;)

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:
Hvis du bare vil se det, så kan nogen smide et billede op her og dermed ikke sende det til dig.

Det ville jeg nok heller ikke gøre. Tror ikke at der er nogen som helst forskel på om du sender den direkte eller lægger den op her. Der er da heller ikke nogen som har fået deres eksamensbevis på ærlig vis der kan have nogen interesse i at gøre det letter og snyde ved at lægge det offentligt frem. (uanset om det er trådstarts intention eller ej bliver det jo også tilgængeligt for alle andre på internettet.) Når der er nogen der snyder med et eksamensbevis bliver alle eksamenbeviser fra samme sted jo automatisk mindre værd!

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)