Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dk domæne med +60.000 [eksakte match] pr. md. -> What to do ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg søger lige efter noget indspark til ovenstående emne.

For ca 2 år siden købte jeg et domæne som havde omkring de 9900 eksakte match pr md.

Det viser sig nu, at dette tal er nærmest gået amok, og at tendensen er blivende.

I 2013 toppede søgeordet med over 80-100K pr md i en 3 md periode.

Jeg ved godt, at eksakte match domæner ikke har den store betydning mere ren seo.

Domænet taler til den "bløde ende" med en pt cpc pris på lidt over dkk 1,5.- (...men er steget med over 75% indenfor de sidste 60 dage).

Jeg vurdere at cpc prisen bliver 2 - 3 gange højere når sæsonen måtte toppe.

Pt er jeg igang med at bygge siden op, og få noget relevant indhold sammen med min tekstforfatter.

Men hvad skal jeg være obs på, og evt. have med på siden af indhold som måtte kunne skabe indtjening, sign-up eller andet?

PS: Ved godt det er lidt dårlig stil, men siden oplyses ikke her i tråden eller via PB.. har blot brug for indput hvis siden var din... hvad ville du gøre eller ikke Smile

Vh

Dennis

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Generelt skal du ikke forvente dig ret meget af Adsense på mad/opskriftsdomæner. Prøv at sælge kogebøger, tilbehør m.m., som er relevant for de besøgende, som dukker op. 

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Frank Smile

Så kan jeg da ihvertfald stryge adsens delen af listen.

Kan se der er en del udenlandske affilliate programmer indenfor EU som giver god mening. Vil hr og fru danmark blive skræmt af dette?  - Og derfor kun koncentrer mig om dem fra DK?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)