Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til projekt. Special cafe i Kbh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg går med et brændende ønske om, at gøre mine tanker og ideer om en lille special cafe til virkelighed.

Cafen skal være lille og hyggelig med en %del 'købmandssalg' af specialvarer. 

Det konkrete koncept holder jeg lige for mig selv pt, men skriv hvis det lyder spændende og kunne være noget du har lyst til at være med i. 

Jeg er selv uddannet i ernæring og projektstyring, så det kunne være super hvis du havde baggrund i forretning/økonomi, med slet ikke et krav. 

Du skal bare have samme brændende ønske for at blive selvstændig og drive en super hyggelig cafe der skiller sig lidt ud fra alle de andre. 

Hvis dette lyder interessant, så skriv meget en mail på lineroerby@gmail.com

mvh Line Rørby

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 30. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Jeg har sendt dig en mail.

Mvh. Cat

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Line.

Jeg tillader mig at henvende mig, ikke fordi overskriften passer på mit tilbud, som sådan..

Men jeg opkøber special produkter i Asien, sammen med min Danske partner i Lunderskov ved Kolding.

Kan ikke tilbyde dig et økonomisk partnerskab, men kan sende dig kvalitets kaffe og chokolade til en opstarts pris, så du kan få gang i bixen.

Her er fx. et foto af økologisk rent cacao, flettet i banan blade, du tilsaetter selv maelk og sukker efter din smag. en terning svarer til en stor kop varm cacao. 

Produktet er ikke i DK endnu, men vi starter op når vi har et salgs netvaerk. Forestiller mig det kunne blive et dejligt produkt at have i en nystartet cafe. Kaffen vi kommer med er lige så speciel og i meget høj kvalitet.. Isaer expresso produkter, passer den perfect til da den mørk ristede virkelig smager af kaffe.

Jeg henvendte mig da du ville skille dig ud, hvilket jeg betragter som vigtigt. Og mener klart vi kan lave et samarbejde henover dit konsept. 

Ligeledes har jeg håndlavede mahogani wood stole etc.

Priserne er pt. lidt uklare, da mange faktorer spiller ind, fragt + told, problemet er jeg ikke kender maengden på vores første køb. men det er løst inden 7 dage..

Venligst

Frank. 

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ser faktisk godt ud :D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)