Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tage kontakt til nye forhandlere?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er på udkig efter nogle nye forhandlere af mit legetøjsprodukt. Jeg har allerede nogle mulige emner i kikkerten (i udlandet), men hvordan tager jeg bedst kontakt til dem? Jeg har allerede en større forhandler i USA, men de henvendte sig til mig.

Så skriver jeg en email og forklarer om mit produkt og hvilke gode egenskaber det har, og tilbyder en produktprøve, eller har I nogle andre erfaringer, der kunne være nyttige?

Tak!

Thomas

Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  WidePathCamper Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg tage telefonisk kontakt, og få aftaler hvor du kommer forbi og viser produktet.. Min erfaring er at det gør det svære at få afslag:)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du ikke i hvilket land du ønsker at kontakte. 

Jeg ville personligt ringe til dem, og forklare om produktet. Du kan jo ikke komme uden om et møde, da det er en forhandler rolle du sætter dem i. Derfor skal dit opkald handle om at få lov at vise det frem, eller at du kan få lov at sende en vareprøve. 

Ha en mail klar, med billeder og måske video af dit produkt, som du kan sende imens i snakker, det vil gøre det nemmere at forklare produktet, og des fordele for forhandlerens kunder. 

Hvis du får lov at sende en vareprøve, så husk at følg op på, om de har modtaget den, og om i skal holde et møde. 

Godt salg

Forresten. Tillykke med kontakten i USA. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)