Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening betyder noget! : Website feedback

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu har jeg endelig fået min side oppe at køre.
Konceptet er ret simpelt: Månedlig abonnement for kvindens menstruationscyklus, heri er der lidt til den søde tand eller en lille gave med i pakken.

Din mening:
- Passer hjemmeside designet til segmentet?
- Hvad syntes i om konceptet.
- Mangler kvinder i Danmark lige præcis dette?

www.lemois.dk

Tak :)


Lemois
/ Silo

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Hangover Food Palace Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silo

Super fedt koncept! Hjemmesiden som følgende givet, synes jeg har et fangende element, men de valgte farver er meget stærke og måske ligefrem for skarpe? Nem og enkelt, meget brugervenlig og dejlig med en FAQ, som besvarer diverse spørgsmål, som jeg i øvrigt selv var meget i tvivl om. Nærmere billeder af produkterne er vel også en nødvendighed for det troværdige? Jeg savner billeder af produkterne, så jeg ved hvad jeg får for pengene.

Meget groft, men håber nu du kan bruge lidt feedback, anyway.

Med venlig hilsen,

Dennis Kastbjerg, Hangover Food Palace

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Tak for rigtig god feedback. Når du siger stærke farver; tænker du på meget lyserøde/specifik farve eller bare generelt tunge farver?

Ellers giver jeg dig helt ret. Næste version af designet, bliver mere lette/lyse farver, samt mere hvid..

Yes, billeder kommer der til produkterne. Og det vil hjælpe på troværdigheden, helt klart.

"Grove" feedback er de bedste feedback. Man skal ikke være venlig, man skal sige sin mening, ellers får jeg ikke selv noget ud af det.

Tak Dennis, skriv endelig hvis der er andet :)

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes siden er rigtig fin men e ikke helt sikker på konceptet. Tror lige jeg spørger en i målgruppen når jeg kommer hjem (konen). et som jeg tænker er at netop for at spare penge køber hun en stor pakke af det hun bruger og er derfor dække ind i et par måneder a gangen.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er vel i målgruppen - men jeg køber altså ikke den slags hver måned - og når jeg kommer i "problemer"  er det altid fordi jeg ikke har et reservekit i bilen ;) Men dermed ikke sagt at konceptet ikke kan være en god idé - dog er jeg ikke særlig tosset med den lyserøde farve......jeg kunne godt forestille mig, at et lidt mindre feminint farvevalg kunne være en god ting :)

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Konceptet primære mål er at kvinden her, ikke skal tænke på om hun har nok til sin kommende menstruationscyklus, men at det bare kommer automatisk hver måned direkte til hendes dør. Og kvinder elsker forkælelse derfor tænker jeg at hver måned i denne pakke, vil der være chokolade til at lindre "smerten" for menstruationen eller andet såsom gavekort til H&M eller andre små gaver.

Nogle kvinder er generte/flove over at købe bind/tamponer foran andre. Disse kvinder er konceptet også til, tænker jeg...

Tak for feedback Jakob

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Du er selvfølgelig med i min målgruppe. Smart at lige gemme nogle i bilen :)

Vores kvinder i Danmark har en travl hverdag, med arbejde/skole samt "børn". Og dette koncept er for dem der ikke gider at huske på det, men at det bare skal komme ind ad døren :)

Ja jeg må lige gennemtænke de farver igennem igen og prøve dæmpe det lidt ned.

Tak for rigtig god feedback!

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det allerede er blevet nævnt, så synes jeg såmænd godt om konceptet, og det er jo allerede bevidst, at det virker i USA. 

Min største bekymring ligger i, at prisen er ret høj, og at jeg derfor betvivler, hvor stor målgruppen i Danmark egentlig er. 

Derudover vil jeg stemme i kor med de andre Aminoer og sige, at du godt kunne supplere med lidt ekstra produktbeskrivelser / billeder. 

Et sidste fif herfra vil være, at give et helt konkret eksempel på, hvad "den lille gave" kunne bestå af. Og jeg helt konkret. F.eks. "Sidste måneds gave var en lille pakke After Eight". 

Håber du kan bruge min feedback, og held og lykke med forretningen!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silo,

fin webshop. Du er kommet godt igang. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på følgende video:

">Feedback på lemois.dk

Jeg er enig med de andre på amino om farver og fotos.

Håber du kan bruge feedback til noget.

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune T.

Prisen er sat efter at det er en "luksus" service og at fragt er inklusiv. At bare sende pakken som brev koster det mig 21kr og post danmark hævede priserne igen 1. januar. Men håber ikke at prisen skræmmer folk.

Rigtig god idé med at lige fortællle hvad pakken kan indeholde af gaver, så de ved hvad de kan forvente.

Perfekt! tak for feedback

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)