Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med prygl til min webshop,- please!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Indrømmet,- der er en del jeg skal lære endnu om fotoredigering. :-(

Farven kan du måske have ret i. Men det er jo fa... en videnskab at ramme farven der liiige matcher kunderne, varerne, resten af siden osv osv. Den vil blive justeret hen ad vejen, til jeg har den perfekte farve:-)

Og god ide med at droppe bloggens dropdown. Kan godt se problemet i fremtiden.

Mange tak for indspark, de tages med videre.

mvh

Tue

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue Patursson:

Hej Simon

Simon Hoxer Bønding:
den mangler stavekontrol på søgefunktionen

Tænker du her, at der står "Search" i søgevinduet? Er pokkers stolt over at jeg har kunne finde frem til alle de andre steder der var skrevet små ting på engelsk. Den med search er det dog endnu ikke lykkedes mig at finde. Kan du give et hint? :-)

Hvis man søger på Vandrerrygsæk, så kunne den sige "Ingen resultater: Mente du vandrerygsæk?"

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue

Jeg har ikke så meget forstand på det tekniske, men kan rigtig godt lide sidens design. Desuden er produkterne også rigtig fede! 

Held og lykke med projektet. 

MVH Lasse

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

En meget cool hjemmeside! :-)

Der er dog nogle få ting som jeg lige fik øje på.

1. Dit baggrundsbillede er lidt lang tid om at loade hos mig. Det er ikke sikkert du kan gøre noget ved det, men det er da værd at vide.

2. Dinne banners. De virker lidt uprofesionelle, blandt andet begrund af denne ringe kvalitet.

3. Jeg ville måske også sige at man mangler lidt nogle "Options" muligheder ved forsiden og man ser dine produkter. Så man fx. kunne vælge allerede antal ude lige når man ser produktet. Og så måske en ramme så man ligesom kan se hvad der passer sammen.

4. Og til sidst ville jeg nok også få tilføjet nogle flere betalingsmuligheder.

Held og lykke med din webshop fremover :-)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Simon Hoxer Bønding:
Hvis man søger på Vandrerrygsæk, så kunne den sige "Ingen resultater: Mente du vandrerygsæk?"

Det lyder som et teknisk niveau et enkelt skridt over hvor jeg er nu. Men det kommer med på ønskesedlen:-)

mvh

Tue

Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Ikke mange prygl fra dig, men ikke desto mindre dejligt at høre:-) Du skal være velkommen til at prøve alle funktionerne igennem i forbindelse med et køb;-)

mvh

Tue

Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Tak for ros til en start.

1. Baggrundsbillede er blevet gjort en del mindre i løbet af eftermiddagen. Det skulle forhåbentlig kunne ses nu.

2. I know. Skal have en kraftig finpudsning af mine billedredigeringsevner.

3. Der er lidt begrænsninger i det theme jeg har valgt hos Shopify. Der er kun lagt op til billeder på forsiden, og ikke direkte produkter. Men måske jeg kan finde hjælp til den del.

4. Ting Tar Tid. Nets arbejder stille og roligt på at få Dankort tilføjet. Forhåbentlig i løbet af februar.

Og også tak til slut:-)

mvh

Tue

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)