Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan FAN*** gør man lige det?!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg sad og søgte lidt rundt i affiliate afdelingen herinde. og faldt over en tråd der omhandler affiliate DM.

Fandt jeg lidt skægt og interessant så gik da ind og kiggede.

Her ku jeg så se at der var noget mystisk, som jeg bare ik har nogen ide om hvorfor eller hvordan man gør.

der er en fyr der har lavet en side, Dildopriser.dk

sælger erotisk legetøj gennem affiliate..og ser ud til at klare den helt godt også.

Men jeg klikkede så på et af produkterne, og blev ført til Erotik.dk..som sælger varen..

Så prøver jeg da lige for sjov at undersøge, om erotik har et affiliate/partner program..

men der står bare INTET derinde om at de har den slags...

isåfald hvis jeg har misset det må i hjertens gerne udpege for mig hvor jeg har været stæreblind :D

Linker han bare det produkt til hans side for at skabe mere varieret indhold? uden at tjene på det?

Eller har han rent faktisk en aftale med dem?

kan det lade sig gøre at lave en aftale med firmaer som ik umiddelbart ser ud til at være affiliate relateret på den måde?

Hvordan gør man det?

og hvordan finder man de her firmaer?

Er det bare at kontakte et firma, hvis produkter man er vild med. og så spørge om de er friske på at lave en aftale??

i kan se hvor det her bærer hen hehe..

Håber sørme i kan hjælpe med at besvare det her :)

Benjamin

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 04:24
Hvor mange stjerner giver du? :

det er igennem et netværk vil jeg mene man gør det :D fx partner ads osv 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er dildopriser.dk-domænet deaktiveret iflg. DK-hostmaster så det er svært at give dig et præcist svar, men iflg http://www.surfzi.dk/advertising/advertiser/?a=erotik.dk kunne det godt se ud til at erotik.dk har (eller har haft) et affiliateprogram.

Jeg er selv i gang med at lave en prissammenligningsside (inden for et helt andet felt) og jeg har da tænkt mig at tage butikker med som ikke nødvendigvis har et affiliate-program. Hvis de butikker som ikke har affiliate-programmer så har højere priser så giver det jo rigtigt god mening at tage dem med i sammenligningen :-)

Webhosting og PHP-udvikling.
xsw.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Erotik.dk har et program kørende gennem Partner-Ads.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange affliate netværk sider som Partner-Ads. Der vil du kunne finde hvilke sider man kan lave aftaler med.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha, så lærte jeg da lidt :)

Jeg er godt klar over der var sider som euroads og sponsorcar osv..

men oppe i mit affiliate begynder hoved. jamen så var det ren logik at hvis en hjemmeside har en affiliate aftale. så skriver de det naturligvis på deres hjemmeside :D - det så ikke tilfældet ... lesson learned !

Jeg vil rigtig gerne lave noget lignende sådan en side der...dog ikke dildoer..det ik liiiige mit ekspert område..

men jeg er vild med konceptet i at have en affiliate webshop på den måde.

Jeg har dog tænkt mig at køre noget internationalt istedet. Så de der danske partner sider hjælper mig ikke rigtig :)

Synes dog ik det nemt at finde sider der minder om partnerads.

Alle skriver bare "Armen du skal bare glemme alt det fis der , Clickbank !!!...brug Clickbank!!""...

jeg må bare søge videre. tak for respons drenge :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet.

Så det bare lige at finde ud af hvordan pokker jeg bruger det...ser jo bare en kæmpe omgang kode..

og det godt nok ik lige min stærke side haha :D

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)