Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syns i mit ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.emmasservice.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt synes jeg rigtig godt om hjemmesiden. Der er ikke meget overflødigt. På den anden side så mangler jeg nogle referencer.

Hvilke firmaer I har arbejdet for og hvordan. I skriver heller ikke noget om hvor billige I er. Det kunne måske være nyttigt med et priseksempel inden for hver kategori så man havde mulighed for at se hvad I kunne tilbyde, uden at være tvunget til at kontakte Jer. Det tror jeg nemlig der vil være en del firmaer og private der vil holde sig fra uden velkendte referencer.

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er desuden også et eller andet galt med jeres valg af navn og kontaktoplysninger. Hjemmesiden hedder emmasservice.dk, men når man kommer ind på siden mangler der et S alle steder, da det nu står som emma service.

Ser man nærmere under kontakt, så har I en email dér, men i bunden af siden en anden. 

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hjemmesiden er simpel og overskuelig med et pænt logo. Men det er lidt forvirrende når hjemmesiden hedder emmasservice, men på selve hjemmesiden står der kun emma srvice også logoet.

Man kunne godt bruge referencer fra jeres arbejde, eller måske billeder af samme. Og billedene i bruger på hjemmesiden som i åbenbart ikke ejer, køb dem dog i stedet for at have 123RF vandmærke på dem, det viser nemlig lidt useriøsitet.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)