Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp mig er blevet røvrendt og nu total på spanden ingen vil hjælpe

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Hej har hårdt brug for at finde nogle der vil låne mig penge min bank vil ikke. 

Har været truet af en mand til at bytte min bil og så stjal han den den blev byttet til og der var pænt i min. Også tvang han mig til at købe en masse telefoner og er dem jeg ikke har penge til og derfor har stærkt brug for at låne penge da jeg har minus 4 tusind om måneden det vil sige har tonsvis af regninger og telefonerne har han også taget og en masse andet men har ingen penge er arbejdsløs. Han er en farlig forbryder og politiet kan ikke få fat på manden. Så er på røven og har hurtigt brug for penge da jeg ingen går :( håber der er nogle der kan hjælpe mig.

PS han truede og truer mig på livet. Gjorde det ikke af egen fri vilje men i dette land er der svært støt få en smule hjælp. 

Mvh 

Malene 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Sikke en møgsituation - men hvad kan vi hjælpe dig med? Du stiller ikke noget spørgsmål, men hvis manden truer dig på livet, kan politiet formentlig hjælpe?

Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror han vil have penge :) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Whtnet:
Tror han vil have penge :) 

Og jeg tror Malene er af hunkøn.

Malene, smut til politiet. Hvis du har noget som helst at bevise hans trusler med - breve, mails, optagede opkald, telefonbeskeder eller andet, så gå til politiet med det. Så kan du få et politihold, så manden selv ryger i problemer hvis han fortsætter. Uden andet information end at du er i problemer, tror jeg dine chancer er lige så gode for at få penge, som den Nigerianske prins' chancer.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt at dette selfølgelig KAN være rigtigt. Men lyder det ikke rimelig usandsynligt at politiet ikke vil gøre noget ved det?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Vil lige som de andre også mene at du skal smutte til politiet, det kan ikke passe politiet ikke vil hjælpe. Du må jo også have nogle beviser på at han har troet dig, stjålet fra dig osv. 

Tror ikke der er så meget vi kan hjælpe med herinde. 

MVH Lasse

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Du kan da lige smutte forbi www.legos.dk og låne nogle penge.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
lyder det ikke rimelig usandsynligt at politiet ikke vil gøre noget ved det?

Desværre lyder det ikke særlig usandsynligt. der er alt for mange eksempler på, at de ikke har "ressourser" til at hjælpe dem, der virkelig har brug for dem.

Men umiddelbart er der heller ikke så meget Aminoerne kan gøre :/

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Men lyder det ikke rimelig usandsynligt at politiet ikke vil gøre noget ved det?

Nej

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Remy:
Du kan da lige smutte forbi www.legos.dk og låne nogle penge.
For himlens skyld NEJ - man skal da aldrig låne penge til at mangle 4000 kr om måneden i budgettet. Det råd er så tæt på idiotisk at det ikke går at beskrive - og så fra en side der tilmed vil kunne tjene affiliate og aftale penge på dig hvis du hopper på den.

Du skal gi pokker i den kriminelle - hvis det er det han er, for du formulerer dig ikke voldsomt klart. Han vil næppe hakke hovedet af dig hvis du ikke betaler. Den slags ved godt at man ikke får det store ud af at klippe håret af en skaldet.

Du skal derimod ha fat i dit budget, for at mangle 4000 kr per måned er katastrofalt på sigt, og du er nødt til at leve så du går i 0 hver måned. Lån absolut intet - og regn temmeligt stensikkert på at der ikke er Aminoer der står klar med 4000 kr om måneden desværre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)