Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - hvordan får jeg startet min smykke produktion op?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg er i gang med at starte en virksomhed op, hvor jeg vil producere og sælge smykker (925 sterling sølv og guldbelagt 925 sterling sølv). Jeg har selv designet mine smykker, og skal nu i gang med at finde en kompetent og pålidelig producent. Efter hvad jeg har kunnet finde af information på nettet så skulle Thailand og Indien være bedst til produktion af smykker. Kan nogle anbefale nogle gode producenter eller agenter? Derudover har jeg en masse spørgsmål. Fx skal jeg have lavet professionelle tegninger fx 3D af mine smykker (nu er det bare alm. stregtegninger) for at de kan produceres bedst muligt ? Hvis ja - hvem kan evt. hjælp med det? Hvor mange af hver slags smykke er normal minimum produktion? Hvor lang tid tager det normalt og få produceret et smykke? Jeg vil gerne have et "prototype" tilsendt i processen, så jeg kan sikre mig at designet er som jeg gerne vil have det. Hvis jeg selv rejste til fx Thailand hvor lang tid ville det evt. tage for dem og lave en prototype af smykket - så det hurtigt kunne blive sat i produktion. Hvad med betaling? Hvad er det normale? Skræk senariet er, at jeg fx overfører penge til en producent i østen og så aldrig får mine varer! Er der nogen som har erfaring med Bangkok Gems and Jewelry fair som afholdes 25 feb til 1 marts 2014? Ved godt det er mange spørgsmål, men håber at nogen kan hjælpe mig ned at svare på mine spørgsmål - vil meget gerne i gang - men er meget i vildrede med hvordan jeg gør det bedst.

Hilsen Freja39

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En hurtig søgning på nettet giver mange gode svar på dit spørgsmål. Med mindre du allerede har solgt mange af dine smykker, så kunne en prøveproduktion i Danmark være en ide.

Lær om produktion, 3D og få feedback fra kunder ud fra nogle få smykker. Jeg fandt dette danske produktionsværksted: http://boas-smykker.dk/ 
Kontakt og hør om I kan finde ud af noget sammen. Måske er deres produktion 100 % dyrere end i Thailand, men det er ofte bedre at starte med en lille og dyr produktion end at ligge inde med mange smykker, der er fejlproduceret og billige.

På et senere tidspunkt kan det være en god ide at får dine kollektioner produceret udlandet.

mvh

Mogens

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kontakt mig venligst på vietnam_trading@yahoo.com hvis du ikke har fundet producent til din design endnu. 

Mvh

Nuna

Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
"Producerer" du stadig smykker?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)