Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

besøgsrekorder og aktuelle indlæg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er så spændende for alvor selv at være startet op med en affiliate site og så oplever hvordan der dag for dag, kommer flere og flere besøgende på siden.

Laver du aktuelle indlæg som dette - Kickstarter og Pocket Drone - er det noget folk kan lide...


Det var Amino som var med til at starte det hele - og det vil jeg lige huske at sige tak for her :-) 

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan stadigvæk ikke helt forstå det, og slet ikke at besøgstallet har været konstant stigende uden at falde i kvalitet - det er sgu skønt at komme godt i gang med affiliate også - i'm a happy man...

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er en Affiliate side "bare" en hjemmeside, hvor man blogger om et eller flere emner? 

Jeg synes det lyder spændende med en Affiliate side, men jeg har ikke helt forstået hvad det helt præcist er. 

Kan en "ikke nørd" selv få gang i en Affiliate side? 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En affiliate side kan være mange ting - men fælles er, at man tjener penge ved, at henvise kunder til webshops.

affiliatedm.dk kan du se en lang række af eksempler på affiliate sider. Typisk er det blot en blog om et bestemt emne, men det kan også være større og mere seriøse sider som:

telepristjek.dk - mobiltjek.dk - Miinto.dk - edbpriser.dk - + div. rejsesøgemaskiner som momondo, flybillet osv.

Eller nogle af de udenlandske: toptenreviews.com

Så en affiliate side behøver ikke "bare" være en blog, men det er en nemt og hurtig måde, at komme igang på.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:
Kan en "ikke nørd" selv få gang i en Affiliate side?

Selvfølgelig kan du få gang i en affiliate site - det er måske ikke første gang, anden gang eller tredje gang det lykkedes. En ting er helt sikker, du lærer af det hver eneste gang, og så er der et gennembrud på et eller andet tidspunkt, så du kommer til at føle, at det bare er fantastisk fedt.

Det er den måde jeg har gjort det på, og nu begynder det virkelig at ligne noget med min side www.droneguide.dk - for der sker virkelig spændende ting hele tiden.

At jeg så også er bidt af en gal drone - gør det bare endnu mere spændende.

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)