Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der noget galt med Skat? Moms hjælp!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg ville ind og indberette noget købsmoms, men så når jeg logger ind og vil indberette det får jeg følgende besked fra Skat:

"TSE0501 - Der er ikke tilgængelige perioder til indberetning af Moms. At der ingen perioder er tilgængelige kan skyldes: 1 - Den aktuelle periode er angivet enten via TastSelv Erhverv eller på anden måde. 2 - Virksomheden er kvartalsafregnende. Perioder oprettes medio sidste måned i kvartalet. 3 - Virksomheden er halvårsafregnende. Perioder oprettes medio sidste måned i halvåret. Du kan forespørge på registreringsbeviset, hvoraf fremgår, hvilken afregningsfrekvens virksomheden har. Vælg "Registreringsbevis" i venstremenuen. Såfremt du har ændringer til en tidligere indberetning, skal det ske ved, at du sender en korrektionsangivelse / efterangivelse til det lokale SkatteCenter."

Virksomheden har været momsregistreret siden 01-12-13, og på mit registreringsbevis fremgår der ikke slutdato for moms.

Hvordan får jeg indberettet den moms jeg gerne ville?

DBH

Niels Dalby Mortensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du er logget ind som virksomhed skal du kunne se, at det er som virksomhed du er logget ind og dit cvr nummer er vist under VELKOMMEN TIL SKAT - det er første forudsætning. Ellers skal du jo ha medarbejdersignatur til virksomheden først. Dernæst skal du ha tildelt rettigheder evt nederst i menu i venstre side, eller se under adminstration i venstre side højt og se der under tilmeldinger, der kan du se om du har kryds i moms - har du det, så bør der være en periode åben for 4 kvartal for dig hvis du var momsregistreret 1/12 sidste år

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er krydset af under moms ved tilmeldning, men den samme besked står der stadig når jeg vil indberette momsen... Kan det være en fejl i systemet?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det ville være underligt at den ikke ramte os andre. Du må ringe til skat når du sidder indlogget så de kan hjælpe dig

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)