Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første skridt som iværksætter..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er :)

Mig og min veninde er igang med at starte vores egen webshop. På nuværende er vi på første stadie med at udvikle en god forretningsplan men kommer tættere og tættere på at tage det første skridt med at realisere det og hvis vi giver den gas (hvilket vi gør ;) ) skulle vi gerne være klar til at hoppe ud i det næste uge. 

Mit spørgsmål er: Hvordan havde i de, første gang i startede en virksomhed?

Jeg syntes jeg har meget blandet følelser og ved ikke rigtig om det er normalt ikke kun at føle at det er det vildeste at hoppe ud i men også at have en form for nervøsitet.

(Der skal dog siges at jeg ingen tvivl har om dette er et projekt jeg vil starte, jeg vil det her 100%)

Håber i kommer med nogle gode input om hvordan i havde/har det med første skridt? 

- God aften derude :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise

Det er sjovt, jeg havde det på præcis samme måde. Der gik noget tid før jeg fortalte mine kammerater hvad jeg gik og lavede. 

Jeg tror det er helt normalt, for nu springer du jo ud i noget ukendt :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er beroligende at høre!! 

Men nervøsiteten kan på ingen måde overgå hvor meget jeg glæder mig til at komme igang og det er vel det der tæller :) 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige startet min 4. virksomhed, og jeg har aldrig haft så mange sommerfugle i maven som nu!

Hvis ikke man er bare en smule nervøs, og bare en anelse bekymret, er der noget galt. Hvis ikke der er en reel risiko, noget der kan gå galt (og noget at kæmpe for), tror jeg ganske enkelt ikke at man vil være motiveret nok til at give den en skalle hver dag.

Som vi plejer at sige i bilkredse - hvis du føler at du har fuld kontrol, kører du ikke stærkt nok Devil

Mvh Carsten

Fra Hvidovre
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende ! håber det går som det skal :) 

Nervøsiteten lægger sig forhåbentlig lidt efter noget tid :) 

Det er et godt motto! Det er rart at se jeg ikke er den eneste der har det sådan 

V.H.

Denise

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise

Hvis man føler varme og energi maven er det en god start. 

Det er selvfølgelig også dejligt at have en vis kontrol over sin webshop og hvordan man får den præsenteret til offentligheden.

Læs evt. hæftet Sådan starter jeg en webshop (åbner i pdf). Den giver de basale oplysninger du har brug for. 

mvh

Mogens

Fra Hvidovre
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et super godt link! og en god måde vi også lige kan få tjekket at vi har de mest basale ting på plads :)

Mange tak Mogens, det er altid dejligt med hjælp! 

V.H.

Denise

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen tvivl om at I har den rigtige følelse omkring opstarten. Man vil altid føle at man har glemt noget vitalt, og i øjeblikket inden launch kommer alle de negative tanker op i en "hvad nu hvis ingen vil have vores produkter?". Det vigtigste er bare at tro på at ens forberedelse har været grundig nok, og så derefter lade være med at se sig tilbage! :)

Sådan havde jeg det ihvertfald da jeg startede LA-KRIS op :)

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er altid godt at have en plan. Jeg kastede mig bare ud i det må jeg sige. Jeg havde intet andet jeg kunne gøre på det tidspukt. Så mit råd til dig er plan det hele godt, vær sikker på du har informeret dig godt omkring det hele og så JUST DO IT! :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)