Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge på dine tekster

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

lurer lige med

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være du skulle lave en funktion, hvor købere kan tilkendegive inden for hvilke emner de kunne tænke sig tekster, eller vise hvilke emner der sælger godt eller sådan noget, så man kunne målrette sine tekster lidt?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønlund:
Jeg tænker dog bare, at det må give duplicate content, hvis den pågældende tekst både ligger på købers URL og webtrader?
Wink

 
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønlund:

Jeg tænker dog bare, at det må give duplicate content, hvis den pågældende tekst både ligger på købers URL og webtrader?

Det gør den jo heller ikke:

når en køber melder sig, så overdrages brugsretten til køber, og teksten "fjernes" fra Webtrader og URL'en redirectets til køber.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Som Emil også skriver, så er hele konceptet bygget op omkring det at man ikke "bare" køber teksten, men samtidig får man et 301 redirect til en valgfri URL.

Det vil sige at man kan købe en artikel, som i forvejen ranker, og trækker trafik :)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Et meget interessant koncept og ret smart fundet på at lade dem indexere og så sælge igennem folk der finder dem fra Google. Men jeg synes nok at det kan give lidt problemer med det der 301 i forhold til hvad der sker hvis Webtrader.dk mod forventning skulle blive devalueret.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, troede bare, at et redirect betød, at den besøgende blev ledt direkte over på næste side/domæne. Med andre ord: Jeg troede, at teksten stadig ville ligge på det oprindelige site, men at den besøgende bare ville springe dette site over automatisk.

Anyway, jeg bør nok ikke bryde mit kønne, lille hoved mere med dét - jeg stoler på jer kyndige Big Smile.

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 33
Fra  GO | kiwi Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, god ide.

Indrømmer med det samme at jeg ikke har set video'en eller læst denne tråd slavisk :-)
Men hvordan ser det ud med sikkerheden? 

Altså hvad holder andre fra "at blive inspireret" af de tekster der bliver lagt op?

// Jasmin

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jasmin

Der er intet der afholder andre i at blive inspireret. Men det gælder jo i princippet alle tekster der ligger online. Så om du udgiver et tekst på webtrader eller din egen blog gør ingen forskel.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Et meget interessant koncept og ret smart fundet på at lade dem indexere og så sælge igennem folk der finder dem fra Google. Men jeg synes nok at det kan give lidt problemer med det der 301 i forhold til hvad der sker hvis Webtrader.dk mod forventning skulle blive devalueret.

Skulle Webtrader blive devalueret, så må vi jo overveje næste skridt og tage aktion du fra det. Det er dog ikke noget købere bør bekymre sig om.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)