Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forsikring og webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

kom lige på denne her ide om hvordan man endelig kan drive en webshop. også have råd til forsikring 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok er jeg lidt af en webshopnørd, men jeg forstår simpelthen ikke dit spørgsmål - beklager.

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

i loven står der at man skal have en arbejdsskade forskring. så spørgsmålet lyder på skal man også have det når man driver en webshop som man selv ejer med produkter. som man køber hos sin leverandør så skal man vel have en form for forsikring af en eller anden. art men hvor får man råd til den slags henne hvis pengen er små giver det lidt bedre mening 

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis ikke man har råd til ens udgifter, så må man jo sætte sine priser det højere så man har råd til det. Så enkelt er det jo. Så vil du sikkert sige, at så kan du ikke konkurrere med dine konkurrenter. Og ja, det er måske sandt nok. Men det er jo ikke en nem sag at drive en butik. Det lyder lidt til du tror der kommer nogen og hjælper med at betale for forsikring? Alle ens udgifter i forbindelse med at drive en webshop må man jo finde penge til ved salg af varer, så priserne må hæves, eller sælge mere så indtjeningen bliver større. :)

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

nå nej slet ikke ved skam godt der ikke er nogle der kommer. og hjælper en men har bare læst folk starter for ingen penge også skal de også betale forsikring ? det er der. jeg ikke forstår det

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

du har ikke krav på dig om arbejdsskadeforsikring hvis det er personlig virksomhed - kun i selskaber som ejer

hvis de 1000 kr det kostede i øvrigt var nok til at du ikke ville starte, så lad være, der er omkostninger der LANGT overstiger de 1000 kr ved at skulle drive en webshop

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, lidt et skørt spørgsmål. Troede først det handlede om at få forsikret sin webshop (mod evt. downtime) - hvilket i øvrigt ville være en fantastisk forretningsidé Smile - Men ja, helt enig med John. Forsikringen, selv hvis det er et krav, bliver langt fra din største udgift.

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for hjælpen bare lige høre ad nemlig. det er ikke så meget pengene men mere der hvordan man. kan starte for ingen penge synes jeg læste et indlæg på et tidspunkt

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe ingen skøre spørgsmål spørg og lær. eller lad vær og spørg og lær ingen ting :D

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)