Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal til at designe mine egne solbriller og covers med en samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

min samarbejdspartner og jeg er igang med at udvikle et brand der skal beskæftige sig med E-handel af Solbriller og iPhone covers. Vi mangler dog et produktionsfirma af ovenstående. 

Nogen der har nogle gode erfaringer? 

Håber på jeres hjælp. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld...


Men du er simpelthen nødt til, at tage dig sammen og få lavet nogle specifikationer på, hvad I reelt ønsker - valg af materiale, kvantitet osv osv. 

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej Jacob, 

Tak for dit svar. Rent kvantitetsmæssigt taler vi alt fra 100-1000 af gangen. Materiale er igen noget vi til at starte med ville hører erfaringer fra andre steder. Dette er blot en idé, så alle bud er velkommen. Materiale kræves dog i fornuftig kvalitet og ikke loppemarked til 20 kr.s kvalitet. 

Hvis man ikke ønsker og hjælpe, men blot at fokuserer på hvor mangelfuldt man mener mit spørgsmål er, så behøver man ikke henvende sig igen. 

Glæder mig til at hrer om der er nogen der har konstruktive erfaringer med dette eller andet der kunne fremme vores viden. 

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark,

Jeg arbejder som senior konsulent i LIPA Sourcing, en Dansk-Kinesisk konsulent virksomhed der rådgiver om produktion i Kina.
Vi arbejder meget med gennemsigtighed og kvalitet, og er med til at sikre dig at din produktion bliver efter dit ønske.
Gennemsigtigheden betyder at vores priser kommer direkte fra fabrikken og du ikke behøver betale eventuelle mellemmænd!

Vi har før beskæftiget os med produktion af solbriller i både højere kvalitet samt billigere løsninger, vi gør brug af en super dygtig kinesisk fabrik som vi har arbejdet sammen med rigtig længe, de sikrer både kvalitet samt konkurrencedygtige priser! 

Vi har blandt andet hjulpet etablerede mærker som Asger Juel Larsen og Samsøe&Samsøe såvel som iværksættere som Falsehaven, Avancé og mm.


Jeg har sendt dig en uddybende mail men du skal være yderst velkommen til at tage kontakt via:

Mvh
Philip Femø

LIPA Sourcing
Philip.femo@gmail.com
60149416 

 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Jeg kender leverandører af Iphone cover i Shenzhen, Kina.
Hvis du er interessted, vil jeg bede ham om at kontakte dig direkte. kunne du venligst kontakte mig via e-mail eller mobil først? Mvh, Yang Lu Warburg Email:ylw@luconsulting.dk Mobile: +45 4071 0514
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)