Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikanten søger hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Jeg pt. i praktik under min uddannelse. Jeg har været så heldig få en ret spændende og omfattende opgave af mit praktiksted, det skulle i sidste ende gerne ende ud med en omstrukturering, ny strategi og ny visuel identitet for mit praktiksted. I forbindelse med sådan en opgave er der selvfølgelig en masse analyser der skal på plads inden jeg har tænkt mig at fortage noget som helst.

I forbindelse med disse analyse har jeg udarbejdet et spørgeskema om tankerne omkring opstart af webshops.

Jeg håber så at der er nogle venlige sjæle herinde der vil tage sig tid til at svare på spørgeskemaet, det tager ca. 5 - 7 minutter. Og jeg kan bruge din svar uanset om du har en webshop, ønsker en webshop, eller ikke rigtig har skænket det en tanke. Så håber på så mange som muligt har lyst til at hjælpe mig.

Link til spørgeskema:

https://docs.google.com/forms/d/1GnWnoimuJPj3pBS9eAcq-k58RqovtKYFzExg_-9XgJ8/viewform

På forhånd tak.

Venlig Hilsen
Kasper Legarth
Den håbefulde praktikant 

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Skema udfyldt.

Held og lykke med analysen Smile

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange :)

Fra Århus
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Fint spørgeskema :)

Jeg er nok lidt sent ude 
- men i forhold til din analyse, er spørgsmålet "Hvor længe har du gået med idéen?" nok nemmere at analysere, hvis der var svarkategorier
- "hvad forventer du der bliver det sværeste ved opstart af din webshop?" - en mulighed for at vælge flere kategorier, ville nok være en god idé.

Men som sagt; godt spørgeskema, og du må have al held og lykke med praktikken :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)