Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du MLM virksomheden Vemma? Hvad er din erfaring/mening, har brug for at hører fra dig :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg blev kontaktet af en gammel skolekammerat, en super sympatisk og flink fyr :) Han fortalte mig at han var gået i gang med noget forretning sammen med nogle af sine venner og at han ville introducere det for mig. Allerede da jeg hørte den sætning vidste jeg godt hvad klokken var slået. Jeg prøvede at spørge ind til hvad det var for noget, men det var svært at få et svar. På dette tidspunkt var jeg allerede sikker på der var snak om MLM. Det er en forretningsmodel jeg selv tager stor afstand fra, da jeg har hørt og set mange menneske brænde fingrene fordi de er blevet lovet guld og grønne skove.

Ud fra hvad jeg selv har kunne finde frem til ved at søge på google, så ligner det alle andre MLM virksomheder, med ingen undtagelser. Jeg prøvede at fortælle min mening omkring det, men det hele prallede af fordi idéen simpelthen er så god! Jeg kan tydeligt hører på ham, at han har været i kontakt med en super dygtigt ''sælger'' som har solgt ham denne idé. Nu citerer jeg lige min kammerat, så i kan få et indblik i hvordan han opfatter situationen:

''Jeg har startet en business med et par gode venner, og jeg vil gerne introducere dig for hvad vi går og laver. Det bliver stort''

Jeg spørger ind til hvad det er og får dette svar:

''Det er meget kompliceret og det tager forholdsvist lang tid. Så det skal enten forklares over et skype call eller helst et møde face to face''

Derefter taler vi som sagt frem og tilbage, fordi jeg synes det lyder så skummelt som det overhoved kan blive, samt det slet ikke skiller sig ug fra andre MLM virksomheder der mildest talt tager penge fra folk..

Så det jeg egentlig vil med dette indlæg er at hører om jeg tager fuldstændig fejl, og alle mine bange anelser er ubegrundede, eller om det holder stik? Håber på i kan give mig nogle gode svar som jeg kan vise min kammerat inden fortryder det selv :)

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.vemma.com/, sunde (og vildt dyre) drikke. Virker som herbalife og alle de andre "sunde" produkter som venner prakker på hinanden. Jeg tror det smarteste vil være bare at takke nej til det. Hvis du selv skal ud og investere i noget dyr sprøjt, kan du selv blive en der "brændte nallerne".

Hvis det ligner alle andre MLM firmaer uden undtagelser, er der ikke noget nyt, og det er derfor sikkert lige så godt som alle andre firmaer folk holder sig fra.

Jeg fandt ved en hurtig søgning på 'vemma reviews' en side med 9 ting man åbenbart bør vide om firmaet. https://www.truthinadvertising.org/eight-things-you-should-know-about-vemma/. Et kig værd. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt vil jeg mene, at man skal følge sin mavefornemmelse. Den tager sjældent fejl.

Men det skader vel ikke at høre mere ind det, så kan du måske selv be/afkræfte det du hører ift forventninger.

Ved dog ikke om man kan forvente ved et face2Face at de presser så hårdt på, at man føler sig tvunget til at handle med dem eller i den stil.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden her er ikke til fordi jeg er i tvivl om jeg skal gå med i det. Der har jeg allerede takket pænt nej, og vil altid gøre det når det er MLM :) Men tak for jeres svar.

Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hi Tobias

I just saw your post.... Sorry I am over 6 months late and sorry about typing in English. But It is very interesting to see your opinion on this company. It is a typical reaction to something new that clearly no one on this site knows anything about, you are not sure if it is to good to be true or if it just another one of those MLM companies which is very understandable. I was the person who was really skeptical about this opportunity and was not gonna join one of these MLM compamies: Note that I was approached by a leader that already has a respectable rank in the company and yet I was skeptical. But then it started to make sense, the company has been active for 9 years, it has had a steady growth in a down going economy. There are many other factors that point out that it is a company is has potential http://www.yprcity.com/#!credibility/cybk

I got started in Phoenix, Arizona 2 months ago and have built a organization off over 200 people and just this month I have made 900 Euro. Since Denmark is an untouched area I am looking for people that have an entrepreneurial mindset and willing to help me share this opportunity. And when I read post like these, I see dollar signs. Because you guys being skeptical means more opportunity for growth. If everyone knew what it truly was, then there would be no business.

Please contact me if you have any interest. I would love to hear your opinion and test your knowledge. 

Henry

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

MLM kan godt lade sig gøre. Men det er ikke så lige til som de vil have en til at tro.
Og uden at bruge meget tid på det er det ret svært og nå de høje titler. Så den med at man bare kan opbygge et imperium i sin fritid er næsten umuligt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)