Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredragsholder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en ung mand på 20, som går på HF kulturfagspakken..
Har gået og tænkt på at blive iværksætter og starte mit eget firma op inden for foredragsholdere og de områder som jeg vil belyse er,
historie, religion, samfundsfag. og E.V.T. lederkurser. 

Jeg ville meget gerne have noget vejledning, og Din personlig holdning til det med at starte eget virksomhed baseret på udlæring af foredragsholdere.

Mvh Christian.

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, 

Jeg har netop startet er konsulentfirma op med en kollega. Vi afholder også foredrag - dog ikke om helt de samme ting, som du gør. Det vigtigste for os er at gøre det interessant for forbrugeren og gøre således det er noget de kan håndtere, så at sige. 

Og husk for guds skyld energi, så de fanger de ord du siger og får noget ud af det. 

Held og lykke, det lyder som et godt projekt. 

Mvh Mark

Fra Haslev
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark, hvad hedder jeres firma, og i anledning af hvad, har i fundet på at starte det op? Hvor meget taget i for pr person, og hvor længe har i kunden under konstruktion
Og kan man evt holde det kørende med den indtægt i får tjent ind?

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Vores firma hedder 365succes. Vi kører faktisk primært callcenter pt.

Anledning af opstarten af konsulentarbejdet/foredragene var en interesse for en ændring af livsstil som man kunne bruge via salgsteknikker så at sige. Kræver en længere forklaring. Vi tager en 1999,- for fuld konsultation af en person (start og opfølgning, cirka 14 dage). Derefter går vi løbende ind og kontakter kd, for at undersøge om de for brugt det og for eventuelt af guide kunden yderligere. Vi er med på det er sindssyg billigt for så meget - men det er nu en gang sådan vi har valgt at kører det. På foredrag tager vi 1499 pr time. 

Priserne er sat efter eget behov - det er jo noget du skal føle i maven hvad du selv mener du er værd. Vi har haft 2 foredrag og 5 personer kørende på samme tid, ved siden af vores callcenter, så det kan sagtens være flere mennesker og foredrag man laver, så hvis du har noget fantastisk, så kan det sagtens kører rundt. Du kan jo sagtens, hvis behovet er der, lave 5 foredrag af 5 timer pr måned og det giver jo knap 40 tusind. Det er da en start. 

Det var lige aftens volapyk - håber det lykkes for dig. Har du flere spørgsmål, så kontakt mig på 27772776 eller 365succes@gmail.com.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)