Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en iværksættersjæl med programmeringsevner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Unge Amino'er!

Er du interesseret i at være med til, at udvikle et helt nyt koncept fra bunden?
Jeg er en universitetsstuderende, der har fået øjnene op for en forretning med potentiale for global gennemslagskraft!

Jeg tror så meget på dette projekt og dets enorme vækstmuligheder, at jeg nu sidder i forhandlinger med en række unge ildsjæle, der alle besidder evner indenfor programmering, teknisk viden, økonomistyring osv. Vi forsøger at samle et team, bestående af 5-6 iværksættersjæle, som vil være med til at bygge denne virksomhed fra bunden. I første omgang vil alt (sam)arbejde foregå på ulønnet base, både for mig og resten af teamet - dog vil hver medarbejder modtage en %-del af virksomheden samt en kontor/arbejdsplads, delt med resten af teamet.

Hvis du har et bredt talent for programmering - både webprogrammering og it-udvikling søges - og har lyst til være med til at opbygge en virksomhed med store visioner og ambitioner, så send en PB og fortæl hvad du har af kompetencer og/eller erfaring. Alle kommer i betragtning - og selvom vi i øjeblikket holder kortene tæt ind til kroppen, og ikke kan røbe noget konkret om virksomheden (virksomhedsbeskyttelse) før du er blevet accepteret på teamet, kan jeg dog garantere, at hvis projektet lykkes, så er der rigtig mange penge at hente!

Konceptet bevæger sig indenfor uddannelsesbranchen, og yder en service til de mere end 10.000 universiteter (130 millioner studerende) der findes på verdensplan.

Så hvis du har lyst til at kaste dig ud I et hårdt, men spænende arbejde med andre unge iværksættere, så kontakt mig og hør mere om hvilke profiler vi søger til at lave det perfekte team!

Mange hilsner
Unipedia

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt indlæg

Bare lige af ren nysgerrighed, hvor holder teamet så til? 

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Sunet, og god pointe!
Teamet kommer til at arbejde i Københavnsområdet - men jeg spekulerer i øjeblikket i at skifte lokation (til bedre egnede lokaler), så den nøjagtige adresse kan jeg ikke sige noget om endnu. Dog operer vi i øjeblikket fra Valby, men regner med at flytte lidt tættere på centrum, hvis det er muligt :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)