Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd og hjælp søges om webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  www.vendelbodesign.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har denne webshop www.vendelbodesign.dk. vi er meget glade for designet, og har også lagt meget tid og kræfter i projektet.

Vi har meget trafik på vores shop, men ikke meget omsætning, vi har tænkt meget over hvad problemet er?

vores priser på produkterne er ikke dyre end hos vores konkurrenter.

Sidder der nogle erfarne webshop ejere vil vi blive glad for både ros og ris, vi kan arbejde videre med.

mvh

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

ud fra min erfaring og personlige smag så er brun ikke den bedste farve salgsmæssigt. Derudover ser derud til at være meget blandede produkter uden sammenhæng i design og udtryk hvilket kan få det til at se lidt billigt og loppeplads agtigt ud. Det var bare min opfattelse af siden....

Vh 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har nu prøvet flere gange at se hvordan betalingen forgår om det måske er fordi i ikke har onestep checkout. Men jeg kan ikke lægge noget i kurv. Desuden er knappen læg i kurv ikke tydeligt nok i mine øjne. 

ER siden under ombygning lige nu? hvis det er, er det jo ikke smart at i spørger om hjælp når man ikke kan bruge den 100% :)

Lige en ting mere siden er meget meget slow syntes jeg måske i skulle finde en ny host eller opgrader. 

Hvad host bruger i?

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren77:
Derudover ser derud til at være meget blandede produkter uden sammenhæng i design og udtryk hvilket kan få det til at se lidt billigt og loppeplads agtigt ud. Det var bare min opfattelse af siden....

Fuldstændig enig med søren 77. 

At kalde de ting du sælger for design er vel lidt en overdrivelse - Jeg havde forventet at se lækre design ting / møbler.

Ravn

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan ikke ligge noget i kurven når jeg bruger google chrome browseren, jeg kan godt hvis jeg bruger internet explorer dog bliver hele billedet sort når jeg gør det, i firefox browseren ser det ud til at virke som det skal.

I de seneste stats som jeg har set bruger over 50% google chrome så det skal i nok have til at virke

Mvh Henrik

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  www.vendelbodesign.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Lyder mystisk, jeg har lige prøvet mig af i google crome og det virker fint, men vil da lige prøve fra nogle  flere computere.

Men tak skal du have for info.

Mvh

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  www.vendelbodesign.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Kategoriens navn er ændret, vi ønsker igen misforståelser her.

Tak for info

Mvh

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af jeres produkttekster er nærmest ikke-eksisterende - det gør det svært for Google - og det gør det mindre tillokkende for jeres kunder at lægge varer i kurven. I mine øjne er det i hvert fald et område, hvor I hurtigt vil kunne lave nogle ændringer, der kan gøre en markant forskel.

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

tager lige udgangspunkt i denne side:
http://vendelbodesign.dk/index.php/tilbud.html

en ting jeg studser over er når man gå ind på de forskellige produkt kategorier er der som standard 9 varer vist. jeg troede i flere kategorier der kun var 9 varer fordi den nederste linie kun viser 1 vare og ikke 2 - så man (jeg gør) tror der ikke er flere produkter/sider. Sæt det til at være et lige antal - så man går videre og ser side 2-3-4 osv. 

i venstre menu er der 2 kategorier. begge står der (0) det stemmer ikke overens med hvad der egentlig er af varer - det er forvirrende og man henledes igen til at tro at der ikke er nogle varer at komme efter. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil råde jer til at læse bogen "Konventeringskarma" som er lavet med henblik på at øge konventeringen (salget) på en webshop. Den hjalp mig da jeg sad i samme problem :-) Held og lykke med det!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)